Kako zagotoviti učinkovite dokaze za uveljavljanje pravic intelektualne lastnine na sejmih

11. avgust 2017

Za podjetja, ki razmišljajo o prehodu na mednarodne trge, so trgovski sejmi ključni kanal za uvajanje proizvodov na novi trg, povečanje prepoznavnosti in baze strank ter iskanje partnerjev za proizvodnjo, distribucijo in prodajo na drobno. Pri mnogih evropskih malih in srednje velikih podjetjih je lahko razstava na velikem sejmu na Kitajskem prvi korak k internacionalizaciji.

Vendar pa poleg poslovnih priložnosti trgovski sejmi predstavljajo tudi tveganja za razstavljavce, saj ti izpostavljajo nove izdelke, tehnologije, modele in blagovne znamke tudi tistim, ki bi jih lahko kopirali za lastno finančno korist. Trgovski sejem se žal pogosto obravnava kot supermarket za lokalne ponarejevalce, ki iščejo odličen izdelek za kopiranje in največkrat za prodajajo na istem sejmu, kjer bi prvotni razvijalec izdelka želel razstavljati.

Celoten članek v angleškem jeziku (pdf)

Pripravil:
China IPR SME Helpdesk