Uspešna srečanja slovenskih prehrambnih podjetij s ključnimi francoskimi kupci

20. november 2017

V Parizu so se pred kratkim zaključila individualna srečanja petih slovenskih prehrambnih podjetij s ključnimi francoskimi kupci, veletrgovci, distributerji, centralnimi nabavami za trgovine na drobno, specializiranimi trgovskimi verigami, delikatesami in uvozniki. Udeležena slovenska podjetja so bila s pogovori izjemno zadovoljna, saj je povpraševanje potencialnih francoskih poslovnih partnerjev po njihovih izdelkih bistveno preseglo njihova pričakovanja.

Dogodek je bil namenjen slovenskim podjetjem s področja prehrambne industrije (živila in pijače), ki želijo širiti in razpršiti svoje poslovanje na francoskem trgu in iščejo poslovne partnerje na francoskem trgu.  SPIRIT Slovenija je v začetku junija objavil povabilo slovenskim podjetjem za srečanja s potencialnimi francoskimi partnerji. Med prijavljenimi je Pariška zbornica za trgovino in industrijo izbrala pet podjetij, ki so po njihovi strokovni oceni in utemeljitvi najbolj primerna za prodajo na francoskem trgu in imajo njihovi izdelki potencial oziroma je na tem trgu po tovrstnih izdelkih veliko povpraševanje. Srečanj v Parizu so se tako udeležila naslednja podjetja: Tovarna olj Gea, d. d., Perutnina Ptuj, d. d., Organika+ d. o. o., Bijolada, izdelovanje in prodaja Alter čokolade, Danica Stošić, s. p. in Hiša trt, vina in čokolade Kunej, Kunej Aleš, s. p..

Za slovenska podjetja je bilo prvi dan na Pariški zbornici za trgovino in industrijo organizirano strokovno predavanje o prehrambnih izdelkih na francoskem trgu, trenutnih in prihajajočih trendih v tamkajšnji prehrambni industriji ter možnostih prodora oziroma uspeha na tem trgu. Vsa tri dni so se odvijali individualno organizirani sestanki za vsako posamezno slovensko podjetje. Podjetja so imela najmanj pet sestankov  potencialnimi francoskimi partnerji, med katerimi so bila večinoma vrhunska in največja francoska imena, in na katerih so potekali konkretni pogovori o možnostih sodelovanja. Udeležena slovenska podjetja so bila s pogovori izjemno zadovoljna, saj je povpraševanje potencialnih francoskih partnerjev po njihovih izdelkih bistveno preseglo njihova pričakovanja.

Organika+ d. o. o.:»Moja izkušnja s SPIRIT Slovenija je zelo pozitivna. Izjemno sem zadovoljen s pristopom, odnosom ter z vsemi kontakti, ki jih je omogočil preko CCI Pariz.  Najbolj mi je všeč profesionalnost, saj smo dobili poglobljene informacije o francoskem trgu in načinih delovanja na njem ter zelo pomembne kontakte oziroma sogovornike. Celotna izkušnja tega dogodka je zelo pozitivna, sedaj pa smo mi tisti, ki moramo narediti ključne korake. Odličen začetek za vzpostavitev kontaktov!«

Perutnina Ptuj, d. d.: “Sogovorniki na francoski strani so bili zelo dobro izbrani, med njimi so bili tudi takšni, do katerih sami nikakor ne bi mogli priti. Na sestankih so si sogovorniki resnično vzeli čas in pozorno poslušali, resnično so bili zainteresirani za naše izdelke. Dogodek je bil odlična priložnost tudi za izmenjavo mnenj med ostalimi slovenskimi podjetji. Pohvalil bi tudi logistiko in celotno organizacijo dogodka, na strani SPIRIT Slovenija so bili zelo odzivni, dosegljivi in v veliko pomoč pred in med samim dogodkom. Vse skupaj  je prežemal pravi skupinski duh!« 
 
GEA, d. d.: »Dogodka smo se udeležili, ker Francija s svojo kulinarično raznolikostjo predstavlja velik potencial za izvoznike prehrambnih izdelkov. S svojimi olji na tem trgu še nismo prisotni, ocenjujemo pa, da je potencial velik, še posebej za naše bučno olje. Dogodek je bil organiziran na visoki ravni, saj so bili vsi sestanki izvedeni na podlagi predhodno izkazanega interesa za naše izdelke. Zaradi tega so bili pogovori zelo konkretni in predstavljajo dobro osnovo za nadaljnje aktivnosti in morebitno poslovno sodelovanje."
 
SPIRIT Slovenija kot ključna agencija na področju internacionalizacije slovenskih podjetij uspešno nadaljuje predstavitve različnih sektorjev v okviru tako imenovanih Dnevov dobaviteljev oziroma sektorskih predstavitev in B2B dogodkov. Po vrsti uspešno izvedenih predstavitev slovenske avtomobilske in živilsko predelovalne industrije nadaljuje s predstavitvami slovenskega živilsko-predelovalnega sektorja. Namen teh predstavitev je poleg večje gospodarske prepoznavnosti Slovenije pomagati pri povečanju prepoznavnosti slovenskih podjetij in izdelkov ter jim s tem olajšati vstop na tuje trge.

Tridnevni dogodek – B2B srečanja in predstavitve med 15. in 17. novembrom 2017 - je organiziral SPIRIT Slovenija v sodelovanju s Pariško zbornico za trgovino in industrijo - CCI Paris in Veleposlaništvom RS v Parizu.