Žeja zmaja: predstavitev rasti priljubljenosti in ponarejanja vin v Srednjem kraljestvu

petek, 29. julij 2016

V zadnjih desetletjih je poraba vina na Kitajskem močno narasla, vendar pa za drugimi državami še naprej zaostaja v smislu individualne potrošnje. Zaradi večstoletne tradicije vinarstva v Evropi so evropska vina na Kitajskem zelo cenjena, klub temu pa kitajski potrošniki še vedno dajejo prednost doma proizvedenim vinom - več kot 80% vina, ki ga porabijo, je proizvedenega na Kitajskem. Čeprav se je proizvodnja vina na Kitajskem v zadnjih letih močno izboljšala, pa večina proizvajalcev v smislu kakovosti še vedno zaostaja za uveljavljenimi evropskimi vinarji.

Medtem ko so bila v preteklosti evropska vina zaradi uvoznih dajatev in stroškov transporta dražja od kitajskih, sedaj postajajo cenovno primerljiva s številnimi kitajskimi blagovnimi znamkami. Zaradi odstranitve teh ovir in povečanega povpraševanja kitajskih potrošnikov prihaja do ponarejanja, kar negativno vpliva na ugled evropskih blagovnih znamk vin.

Celoten članek v angleškem jeziku (pdf)
 
Pripravil:
China IPR SME Helpdesk