Ameriški Kraft bo francoskemu Lactalisu prodal svoje znamke sira za 3,2 mlrd USD

četrtek, 17. september 2020

Prehrambna skupina Lactalis International iz Francije bo od ameriške prehrambne družbe Kraft Heinz Co. kupila portfelj podjetij z naravnimi siri v skupni vrednosti 3,2 mlrd USD, kar je približno 2,7 mlrd EUR. Posel vključuje naravne, naribane in posebne sire podjetja Kraft Heinz v ZDA, poslovanje z naribanim sirom v Kanadi in nekatere druge mednarodne posle s sirom.

Lactalis bo prevzel znamke sirov Cracker Barrel, Breakstone's, Knudsen, Polly-O, Athenos, Hoffman's in Cheez Whiz. Nakup vključuje tudi tri proizvodne obrate v Kaliforniji, v New Yorku in Wisconsinu.

Ameriško podjetje bo obdržalo svoje blagovne znamke sira Philadelphia, Kraft Singles, Velveet and Cheez Whiz ter Cracker BarrelMac & Cheese in Kraftsauces.

Dogovorjena transakcija naj bi se zaključila v prvi polovici leta 2021, kar je odvisno od hitrosti prejema vseh potrebnih dovoljenj.

Podjetja, ki jih bo prevzel Lactalis od skupine Kraft, so v zadnjih 12 mesecih (do konca junija 2020) ustvarila 1,8 mlrd USD neto prihodkov od prodaje, kar predstavlja približno 7 % letnega prihodka skupine Kraft. Ameriško podjetje bo neto prihodek od prodaje porabilo predvsem za zmanjšanje dolga.

Družba Kraft Heinz je v torek, 15. septembra, predstavila strateški načrt za povečanje rasti in trženjskih izdatkov, katerega cilj je do konca leta 2020 zmanjšati razmerje med dolgom in lastniškim kapitalom. Ameriški živilski gigant namerava do konca leta 2024 znižati stroške za 2 mlrd USD.

Družinsko podjetje Lactalis iz Francije vidi nakup blagovnih znamk Kraft kot strateško priložnost za širitev na domačem in mednarodnem trgu, hkrati pa tudi za razširitev portfelja, ki vključuje blagovne znamke mleka President, Galbani in Parmalat.

Viri: Factiva, The Wall Street Journal, SeeNews

Več informacij o globalnih trendih na področju živilske industrije