DHL v ZDA preizkuša koncept »pop-up« trgovine

četrtek, 09. julij 2020

Globalno logistično podjetje DHL Express je začelo razvijati nov koncept »pop-up« trgovine, saj verjame, da le ta postaja svetovni trend, ki zadovoljuje potrebe strank pri pošiljanju. Z naraščanjem priljubljenosti mobilnih »pop-up« trgovin za hrano, oblačila in druge izdelke, je DHL prepoznal priložnost, da kupcem ponudi podobno izkušnjo tudi pri pošiljanju pošiljk.

Prva mobilna »pop-up« trgovina DHL ServicePoint je trenutno nameščena na parkirišču Westfield Mall v Silver Springu v Marylandu v ZDA.
Mobilna enota ima približno 2.200 ft3 prostora, ki se dviguje in spušča s hidravličnim dvigalom. Opremljena je z brezžičnimi računalniškimi sistemi in je prilagojena za pošiljanje tako domačih kot mednarodnih pošiljk. Poleg tega je v mobilni »pop-up« trgovini na voljo različen material, potreben za odpremo pošiljk, kot so embalažni trakovi in škatle, vsi izdelki pa so opremljeni z blagovno znamko DHL. Družba DHL namerava v nekaj mesecih strankam omogočiti tudi prevzem dohodnih paketov s teh mobilnih mest.



Za izdelavo svoje prve mobilne »pop-up« trgovine je DHL sklenil pogodbo z oblikovalskim podjetjem Flexetail.

Novo »pop-up« trgovino je po potrebi mogoče seliti in se tako hitreje prilagoditi spremembam v lokalnih trendih pošiljanja. DHL namerava do konca leta 2020 odpreti mobilne »pop-up« trgovine tudi v drugih večjih mestih po ZDA.

DHL na ameriškem trgu že vrsto let upravlja več kot 7.100 neodvisnih trgovin, ki zagotavljajo storitve mednarodnega ekspresnega pošiljanja. Podjetje je letos junija odprlo lastne trgovine blagovne znamke DHL v Hialeahu, na Floridi in v Chicagu, saj v podjetju po ponovnem odpiranju gospodarstva in ukinjanju karantenskih ukrepov opažajo povečevanje števila mednarodnih pošiljk.

Viri: Factiva, FreightWaves, American Shipper

Več informacij o globalnih trendih na področju transporta in logistike