Pohištvo na zahtevo - nova rešitev za spreminjajoči se trg

torek, 13. april 2021

Pandemija COVID-19 je spodbudila preobrazbo številnih predelovalnih podjetij, še posebej v pohištveni industriji. Sprememba navad in pričakovanj potrošnikov je prisilila tudi proizvajalce pohištva, da se prilagodijo naraščajočemu povpraševanju po pohištvu na zahtevo (on-demand).

Te spremembe v povpraševanju potrošnikov predstavljajo velike izzive v proizvodnem procesu, saj morajo podjetja, ki proizvajajo pohištvo, industrializirati in preiti z ročnega upravljanja na avtomatizirane in digitalne procese.

Francoska družba Lectra je vodilni globalni konkurent, ki v pohištveni, modni in avtomobilski industriji oblikuje pametne industrijske rešitve, ki za proizvajalce in trgovce združujejo programsko opremo, proizvodno opremo ter podatke in storitve.

Lectra pohištvo na zahtevo je storitev 4.0, namenjena personaliziranemu pohištvu in majhni serijski proizvodnji. Je rešitev na ključ za proizvajalce sedežnih garnitur in foteljev, ki zajema celoten potek proizvodnje pohištva, od obdelave naročil do končne proizvodnje.

Umetna inteligenca (AI), industrijski internet stvari (IIoT), računalništvo v oblaku in veliki podatki, so ključne tehnologije industrije 4.0, ki jih je Lectra v svoje rešitve vključila že leta 2015. To še posebej velja za storitev »pohištvo na zahtevo«, ki pomaga pohištvenim proizvajalcem pri industrializaciji in optimizaciji proizvodnje, tako za majhne serije, kot za prilagojena naročila, zahvaljujoč proizvodnim procesom na zahtevo in po meri.

V praksi Lectrina storitev »na zahtevo« samodejno zajema podatke o slogih, materialih in komponentah izdelka, neposredno iz naročila kupca. Ti podatki se nato pretvorijo v vrstni red v procesu krojenja, nato se posredujejo v krojilnico, v celotnem postopku proizvodnje pa jih spremljajo v realnem času. Rešitev pospeši proizvodnjo, hkrati pa zmanjša tveganje za napake.

Zaradi pandemije COVID-19 se je spremenil način življenja ljudi po vsem svetu in jih vzpodbudil, da več časa preživijo doma. Dom ljudem v času pandemije predstavlja zatočišče, veliko ljudi pa je v letu 2020 celo zamenjalo svoje bivališče. Ljudje v času pandemije potrošijo manj denarja za potovanja, restavracije in kulturne prireditve, zato so se potrošniški nakupi preusmerili na preurejanje doma. V času pandemije trgovci na drobno opažajo pojav kompulzivnega nakupnega vedenja, tako v klasičnih trgovinah, kot na spletu.

Odprl se je tudi trg pisarniškega pohištva, saj mnogo ljudi sedaj dela od doma. Ponudniki pisarniškega pohištva morajo svoj B2B model prilagoditi B2C pristopu in v celoti premisliti o svoji ponudbi, cenovni strategiji in distribucijski mreži.

Potrošniki si vse bolj želijo sodelovati pri oblikovanju lastnega pohištva. V Združenem kraljestvu se skoraj vsak drugi kupec močno zanima za pohištvo po meri, medtem ko je 9 od 10 ameriških potrošnikov pripravljeno plačati do dodatnih 300 USD za sedežno garnituro, izdelano po meri. Na Kitajskem se je ta tržni segment povečal za 18 %.

Ta trend vodijo Milenijci, rojeni med leti 1980 in 2000, ki želijo kupiti pohištvo, ki odraža njihovo osebnost, in si ga sami prilagoditi. Pohištvo v določenem trenutku odraža določen življenjski slog in ga ne štejejo več za dolgoročno naložbo. Povprečna življenjska doba kavča se je na primer od osemdesetih do dvajsetih let prejšnjega stoletja prepolovila. Milenijci so celo pripravljeni plačati več za svoje pohištvo, če jim ni treba čakati na dostavo. To je stranski učinek spletnega nakupovanja.

Pohištvo na zahtevo družbe Lectra je rešitev, zasnovana posebej za potrebe proizvajalcev pohištva, ne glede na njihovo geografsko lokacijo in poslovni model. Rešitve Lectra uporabljajo številni proizvajalci, kot so ATL Group, Andreu World, Cassina, DFM, Duresta, Euroline, Design Foundry, Furia Cuscini, Karimoku, King Hickory, Lee Industries, Molteni , OFS, Plumbs, Poliform, Polipol, Ruchaud, Sherrill Furniture, Smith Brothers, Tetrad, Vilmers, Whitemeadow in Zanotta.

Družba Lectra je bila ustanovljena leta 1973 in ima danes 34 hčerinskih družb po vsem svetu, ki nudijo storitve strankam v več kot 100 državah. Lectra je z več kot 1.700 zaposlenimi v letu 2020 ustvarila 236 mio EUR prihodkov. Sedež družbe je v Parizu, v Franciji.
 
 
Viri: Factiva, Medical Letter on the CDC & FDA, PR Newswire


Več informacij o globalnih trendih na področju lesne in pohištvene industrije

Več informacij o globalnih trendih na področju IKT