Spletni seminar: Strateško na kitajski trg, februar in marec 2022

sreda, 19. januar 2022

Možnost prijave na seminarje iz programa Strateško na kitajski trg

Dopolnitev objave: torek, 15. februar 2021


Ste zamudili uvodne seminarje, vendar iščete nasvete in priporočila za vstop na raznolik in zahteven kitajski trg?

Še vedno se lahko prijavite na naslednje spletne seminarje:
 
Datum Ura Delavnica  
8. marec 2022 10:00 -12:00 Možnosti vstopa na kitajski trg Prijava
10. marec 2022 10:00 -12:00 Logistika in distribucija Prijava
15. marec 2022 10:00 -12:00 Digitalno trženje Prijava


 

Vas zanima možnost širitve poslovanja vašega podjetja na kitajski trg?

S ciljem bolje spoznati posebnosti kitajskega trga in možnosti vstopa na trg SPIRIT Slovenija, javna agencija v sodelovanju z EU SME Center organizira spletni izobraževalni program Strateško na Kitajski trg.

V okviru izobraževalnega programa bodo strokovnjaki s kitajskega trga predstavili trende, ki bodo oblikovali prihodnost tega velikega trga in praktične nasvete o tem, kaj je treba upoštevati pri vstopu na trg. Izkušnje bosta delala tudi predstavnika slovenskih podjetij, ki imata na trgu dolgoletne izkušnje.
 

Priložnosti na kitajskem trgu

Velikost države, naraščajoča kupna moč, spreminjajoča se demografija in gospodarska preobrazba, ustvarjajo na kitajskem trgu številne priložnosti tudi za slovenka podjetja. Kitajska proizvodna ekonomija se preusmerja od nizkocenovne, delovno intenzivne proizvodnje, do tehnološko intenzivnejše proizvodnje z visoko dodano vrednostjo.

Seminar je odprt za podjetja iz vseh sektorjev. Kljub temu med potencialno najbolj privlačne sektorje uvrščamo: 
 
Strojna industrija:  Segmenti, ki ponujajo najbolj obetavne poslovne priložnosti so CNC obdelovalni stroji, robotika, 3D-tiskarska oprema ter energetsko učinkovita in okoljevarstvena oprema.

Avtomobilska industrija:  Perspektivni segmenti so avtomobilske komponente za nova energetska vozila, kot so motorji, sistemi gorivnih celic in ključni sestavni deli, polnilne postaje, naprave za proizvodnjo akumulatorjev ter oprema za testiranje.

Gradbeništvo:  Kitajska je začela kampanjo "Nova infrastruktura", ki se  bo osredotočil na izgradnjo omrežja 5G, industrijskega interneta, medmestnega prometa in železniškega sistema znotraj mesta, podatkovnih centrov, umetne inteligence, ultra-visoke napetosti in novih polnilnic za energetska vozila.
 
Zelena gradnja:  Akcijski načrt za zeleno gradnjo opredeljuje, da morajo vse javne in zasebne zgradbe na površini več kot 20.000 m2, izpolnjevati zelene gradbene standarde kitajskega sistema ocenjevanja s tremi zvezdicami GBEL (The Green Building Evaluation Label). Akcijski načrt za zeleno gradnjo predvideva tudi prenovo približno 400 mio m2 obstoječih mestnih stanovanj na severu Kitajske, 400.000 podeželskih stanovanj pa bo predmet toplotnih sanacij.
 
Blago široke potrošnje (FCMG): V zadnjih letih je Kitajska liberalizirala svoj distribucijski sistem. Novi zakoni so odpravili prejšnje omejitve glede zahtev po velikosti za trgovska in distribucijska podjetja, ter tako utrli pot konkurenci malih podjetij. Prodajne poti, ki so na voljo tujim podjetjem, ki prodajajo na Kitajskem, vključujejo trgovske družbe, distributerje in lokalne agente.
 

Program dogodka

Okviren program dogodka:

 
Datum Ura Delavnica Predavatelj
15. februar 2022 10:00 -12:00 Kako vstopiti na kitajski trg – nasveti pred vstopom na trg Alessio Petino, EU SME Centre China
17. februar 2022 10:00 -12:00 Učinkovito medkulturno  komuniciranje in pogajanja Antonio LiuYang, Socio fundador
8. marec 2022 10:00 -12:00 Možnosti vstopa na kitajski trg Maxime Van't Klooster, Acclime China
10. marec 2022 10:00 -12:00 Logistika in distribucija Rafael Jimenez, China Trade & Invest, Enterprise Estonia
15. marec 2022 10:00 -12:00 Digitalno trženje Luis S. Galan Lozano, 2 Open, Kitajska
 

Prijave in dodatne informacije

Spletni seminar bo v celoti potekal v angleškem jeziku v zoom okolju. 

Prijave za udeležbo na spletnem seminarju zbiramo na tej povezavi do petka, 11. februarja 2022. Prijava velja za vseh pet terminov v obdobju od 15. februarja do 15. marca 2022.

Udeležba na seminarju je brezplačna in omejena na 25 udeležencev iz mikro, malih in srednje velikih slovenskih podjetij.
 
Več informacij  

Prijavnica na spletni seminar

 

Posnetki delavnic


Tukaj lahko dostopate do posnetkov izvednih delavnic:
 
Delavnica
Kako vstopiti na kitajski trg – nasveti pred vstopom na trg
Učinkovito medkulturno  komuniciranje in pogajanja
Možnosti vstopa na kitajski trg
Logistika in distribucija
Digitalno trženje
 

Želite izvedeti več?

 
Naše vsebine:

Več o poslovnem okolju Kitajske
Več o izobraževalnih programih za izvoznike