Fiat Chrysler (FCA) bo do leta 2022 investiral 3.3 mlrd EUR v Latinsko Ameriko

4. julij 2018

Skupina Fiat Chrysler (FCA) je 2.7.2018 napovedala, da bo do leta 2022 v Latinsko Ameriko investirala okoli 3,3 mlrd EUR in v regijo uvedla 25 novih modelov avtomobilov. Večji del naložbe bo dobila Brazilija, kjer namerava FCA prodati 54 % celotne regionalne prodaje. Naložba je namenjena uvedbi novih modelov ter prenovi znamk Fiat, Jeep in RAM v regiji.

Predsednik uprave FCA za Latinsko Ameriko, Antonio Filosa, je v izjavi za javnost dejal, da bodo v Latinski Ameriki gradili nove tovarne, vlagali v svoje izdelke, povečali učinkovitost proizvodnje z avtomatizacijo in digitalizacijo, hkrati pa bodo znižali stroške proizvodnje. Najava investicije v Latinsko Ameriko predstavlja del načrtovanih investicij v skupni vrednosti 45 mlrd EUR, ki jih bo skupina FCA porazdelila po vsem svetu za namen izgradnje novih tovarn ter razvoja novih izdelkov, tehnologij in inovacij.

Skupina FCA namerava do leta 2022 povečati prodajo v Latinski Ameriki iz sedanjih 700.000 enot na 1,2 mio enot ter povečati prihodke za 5 % na letnem nivoju. Fiat Chrysler ima v Latinski Ameriki trenutno kapaciteto proizvodnje 1,25 mio vozil letno, od teh jih milijon izdelajo v Braziliji. Po Volkswagnu in General Motorsu je FCA tretja največja avtomobilska blagovna znamka, ki konkurira v Braziliji, pred kratkim pa je izgubila vodilno vlogo na trgu, ki jo je imela v zadnjem desetletju. Po podatkih brazilske nacionalne zveze distributerjev motornih vozil je imela družba maja 2018 12,8 % tržni delež v celotni prodaji na brazilskem avtomobilskem trgu. V obdobju januar- maj 2018 je Fiat Chrysler v Braziliji prodal 118.900 avtomobilov, kar je za 11 % več kot v enakem lanskem obdobju.

Vir: Xinhua News Agency

Več informacij o globalnih trendih na področju avtomobilske industrije