Ikea bo v naslednjih dveh letih odpustila 7.500 delavcev po vsem svetu, hkrati pa ustvarila 11.500 novih delovnih mest

28. november 2018

Ikea spreminja svoj prodajni koncept in se iz velikih primestnih trgovskih centrov širi v mestna središča, kjer odpira manjše prodajalne, ki bodo kot nekakšni razstavni prostori, ne pa tudi skladišča. Ikea se z novo strategijo prilagaja spreminjajočim se nakupovalnim navadam. Načrtuje odprtje številnih novih mestnih prodajaln, poseben poudarek pa bo družba v prihodnje imela na spletni prodaji.

Nova strategija družbe bo zahtevala ukinitev 7.500 delovnih mest, predvsem na področju komunikacij, človeških virov in administracije. Ikea hkrati načrtuje, da bo odprla 11.500 novih delovnih mest z odpiranjem 30 novih trgovin v urbanih središčih ter z vlaganjem v spletno trgovino in logistiko. Najprej načrtuje odprtje novih trgovin v Parizu, New Yorku in v Greenwichu. Ikea je v nekaterih državah že odprla tudi začasne pop-up trgovine in oddaljene pick-up centre, ki omogočajo kupcem, da naročilo oddajo v trgovini ali na spletu, nato pa izdelke prevzamejo v bližini doma. To je za kupce bolj priročno, saj se jim ni potrebno voziti izven mesta, pa še stroški prevoza so nižji.

IKEA ima sedežna Švedskem in je bila ustanovljena leta 1943. Prvotno je prodajala peresa, denarnice, mizice, ure in najlonske nogavice. Z leti se je družba razvila v največjega globalnega trgovca s pohištvom na drobno. V zadnjem poslovnem letu (september 2017-avgust 2018) je družba ustvarila 34,8 mlrd EUR prihodkov, zaposlovala pa je 160.000 delavcev po vsem svetu. Spletno trgovino Ikea je v obdobju september 2017-avgust 2018 obiskalo 2,5 mlrd ljudi, a je hkrati predstavljala le 5 % celotne prodaje.

Vir: Dow Jones  Newswires

Več informacij o globalnih trendih na področju lesne industrije