Japonska nizko-cenovna prevoznika Peach Aviation in Vanilla Air napovedujeta združitev v letu 2019

sreda, 28. marec 2018

Vanilla Air in Peach Aviation, dva nizko-cenovna prevoznika v lasti japonske skupine ANA Holdings, sta marca 2018 napovedala združitev do konca fiskalnega leta 2019. Od leta 2016 do danes oba prevoznika skupaj predstavljala več kot 50 % tržni delež med nizko-cenovnimi prevozniki na Japonskem, zato združitev predstavlja pomembno konsolidacijo za diskontni trg.

Predsednik uprave skupine ANA Holdings, Shinya Katanozaka, je za javnost povedal, da so v podjetju že dalj časa razmišljali o združitvi in da je zdaj, ko obe podjetji izkazujeta zdravo rast, hkrati pa se povečuje število potovanj na Japonsko, pravi čas. Z združitvijo bosta oba prevoznika tudi lažje obstala na trgu, kjer konkurenca postaja vse močnejša, zlasti pred napovedanimi olimpijskimi igrami v Tokiu leta 2020.

Peach Aviation, ki deluje na mednarodnem letališču Kansai, ter Vanilla Air, ki deluje v bližini Narite, si prizadevata zaključiti združitev do konca fiskalnega leta 2019, medtem ko se bodo priprave na združitev začele že v drugi polovici leta 2018.

Izvršni direktor podjetja Peach Aviation, Shinichi Inoue je tudi dejal, da v novi družbi ne bodo izgubili neodvisnosti. Peach Aviation že ima lastno blagovno znamko podjetja in njihovi kupci se razlikujejo od kupcev ANA Holdings. Okoli 60 % njihovih kupcev so ženske, ter mlajši ljudje stari med 20 in 40 let, ki predstavljajo kar 65 % vseh njihovih kupcev.

Konec leta 2017 je imel letalski prevoznik Vanilla Air 7 domačih in 7 mednarodnih prog, medtem ko je imel prevoznik Peach Aviation 12 domačih in 13 mednarodnih.

Peach Aviation je bil v letu 2012 prvi japonski nizko-cenovni letalski prevoznik, nato pa se je diskontni trg hitro razširil in na trg sta vstopila še dva konkurenta; Jetstar Japan, ki je v lasti skupnega podjetja Japan Airlines in Quantas Australia, ter AirAsia Japan, del skupine AirAsia iz Kuala Lumpura.

Februarja 2018 je skupina ANA Holdings objavila svojo novo petletno strategijo. S svojimi nizko-cenovnimi leti  želi vstopiti na azijske trge srednje dolgih razdalj, da izkoristi vse večje povpraševanje po potovanjih v to regijo. Japonski nizko-cenovni letalski prevozniki trenutno prepeljejo približno 10 % domačih potnikov in po napovedih analitikov se bo ta številka v bližnji prihodnosti še povečala na približno 30 %.

Vir: The Japan Times

Več informacij o globalnih trendih na področju transporta