Nemški trg slaščic se bo v letu 2018 po napovedih znižal za 1 %

sreda, 05. september 2018

Trg slaščic v Nemčiji se bo v letu 2018 predvidoma zmanjšal za 1 %, tako vrednostno, kot tudi po obsegu prodaje na drobno. Predvidoma bo v letu 2018 dosegel obseg 397.400 ton in ustvaril prihodke v višini 2,7 mlrd EUR. Po napovedih analitikov bo nemški trg slaščic v obdobju 2018-2023 upadal po 1 % skupni letni stopnji rasti (CAGR) in v letu 2023 ustvaril prihodke v višini 2,6 mlrd EUR.

Slaščice so segment živil, ki se mu trg postopno zmanjšuje, predvsem zaradi pomislekov potrošnikov o negativnih učinkih sladkorja na zdravje. Sladke bar ploščice, toffee, karamele in nougat so v letošnjem letu zabeležili najboljše rezultate, ki so temu sektorju povišale prihodke za približno 1 %. V letu 2018 se je tudi povprečna cena na enoto slaščice povišala za 1%.

Največji konkurent na nemškem trgu slaščic je Haribo, ki ima trenutno 24 % tržni delež v maloprodaji. Haribo je vodilni proizvajalec slaščic v Nemčiji, ki se spopada z naraščajočo konkurenco na trgu in zmanjševanjem tržnega deleža, verjetno tudi zaradi zamude pri odzivanju na nove trende proizvodnje veganskih izdelkov. V prihodnjih letih bo podjetje poizkušalo pridobiti nazaj izgubljeni tržni delež od svojih konkurentov. Na poti k cilju mu bo v pomoč velikost podjetja, kar bo konkurenčna prednost predvsem pri trženjskih dejavnostih. Haribo v kratkem namerava trgu ponuditi izdelke z znatno nižjo vsebnostjo sladkorja.

Med tri največje konkurente na trgu se uvršča tudi podjetje Katjes Fassin, katerega tržni delež se hitro povečuje. V primerjavi s podjetjem Haribo ima Katjes Fassin to prednost, da njegova prodaja narašča iz nizke osnove in zato lažje dosega rast, zlasti na nišnih področjih. Poleg tega je bilo podjetje zelo uspešno tudi pri promociji svojih veganskih izdelkov. Katjes posega tudi po drznih oglaševalskih kampanjah, kot je bila na primer promocija z mlado muslimansko žensko z ruto na glavi.

Drugi pomembnejši konkurenti na trgu so še Aldi Einkauf GmbH & Co oHG, August Storck KG, CFP Brands Süßwarenhandels GmbH & Co KG in Rewe Markt GmbH.       
        
Vir: Euromonitor International Ltd
 
Več informacij o globalnih trendih na področju živilske industrije