Podjetje Nestle Bolgarija bo letos v nove izdelke in prodajne avtomate investiralo 2,4 mio EUR

sreda, 02. maj 2018

Nestle Bolgarija, del globalne korporacije Nestle, namerava v letošnjem letu investirati 2,4 mio EUR v nove izdelke in prodajne avtomate.
V letu 2017 je imelo podjetje Nestle Bolgarija za 3,1 mio EUR investicij. Od tega so 78 % namenili za razvoj novih produktov, Nescafe prodajnih avtomatov, IT ter varnost izdelkov in zaposlenih.

V prvih treh mesecih leta 2018 je podjetje Nestle Bolgarija ustvarilo 27,7 mio EUR prihodkov, kar je 6,8 % več kot v enakem obdobju lani. V celotnem letu 2017 je podjetje zabeležilo prihodke v višini 131,9 mio EUR ter neto dobiček v višini 11,9 mio EUR, kar je 18,6 % manj kot leta 2016, predvsem zaradi zvišanja cen osnovnih surovin v letu 2017.

Nestle Bolgarija ima proizvodno enoto v Sofiji. Skoraj 90 % proizvodnje predstavlja proizvodnja Kitkat ploščice. Približno 40 % proizvodnje izvozijo. Njihovi trije največji izvozni trgi so Združeno kraljestvo, Nemčija in Poljska, ki skupaj predstavljajo 53 % njihovega celotnega izvoza.
V letu 2018 podjetje načrtuje optimizacijo zaprtih ciklov industrijske hladilne vode, kar bo zmanjšalo porabo vode za 43 %. Drugi cilj je izboljšanje parnega in kondenznega distribucijskega sistema, kar naj bi zmanjšalo porabo energije za 15 %.

Skupina Nestle namerava do leta 2025 vso svojo embalažo preoblikovati v takšno, ki jo bo mogoče reciklirati ali ponovno uporabiti. V projekt je vključena tudi bolgarska tovarna, a so trenutno šele v začetni fazi projekta.

Nestlejev tržni delež v Bolgariji se je v letu 2017 povečal na skoraj vseh segmentih, z izjemo hrane za dojenčke. Družba je vodilna na trgu v segmentu kave, kulinaričnih izdelkov in žit, medtem ko strmo narašča tudi delež segmentov živalske hrane in kapsul za kavo.

Vir: SeeNews

Več informacij o globalnih trendih na področju živilske industrije