Trg pakiranih ekoloških živil je v Ukrajini v letu 2017 dosegel vrednost 14,2 mio EUR.

sreda, 06. junij 2018

Trg pakiranih ekoloških živil v Ukrajini se je v letu 2017 povečal za 5 % in dosegel vrednost 14,2 mio EUR. Po napovedih analitikov bo trg v obdobju 2018-2022 rasel po 2 % skupni letni stopnji rasti (CAGR) in v letu 2022 dosegel vrednost 15,9 mio EUR.

Ukrajinski trg pakiranih ekoloških živil je majhen, a hitro raste, saj se nabor izdelkov iz leta v leto povečuje. Najhitreje rastoči sektor na trgu pakiranih ekoloških živil v Ukrajini je sektor ekoloških sladoledov, ki je v letu 2017 zrasel za 34 %.

Največji konkurent na ukrajinskem trgu pakiranih ekoloških živil je podjetje HiPP Ukraine, ki je imelo v letu 2017 55 % tržni delež. Podjetje HiPP uživa prepoznavnost in ugled med ukrajinskimi potrošniki. Ponuja številne ekološke izdelke po relativno ugodnih maloprodajnih cenah. Za potrošnike je zelo pomembno, da imajo ponudniki na trgu širok spekter izdelkov. V tem pogledu je na trgu vodilno podjetje Auchan Retail Ulraine, ki ekološka živila ponuja pod privatno blagovno znamko Auchan.

Ekološki izdelki imajo višje cene kot običajni, zato na ukrajinskem trgu po njih še ni večjega povpraševanja. Poleg podjetij HiPP in Auchan na ukrajinskem trgu pakiranih ekoloških živil konkurirajo še podjetja Bio Planet, Buro Vin, Etnoprodukt, Organic Milk, Ruta, Vedara Trade in Zhytomyrsky Maslozavod.

Vir: Euromonitor International

Več informacij o globalnih trendih na področju živilske industrije