Dobre prakse

Video posnetki

Z dobro pripravo do uspešne predstavitve na sejmih, Etrel, d.o.o.

 

Izjave podjetij

Vtisi podjetij, ki so se udeležila mednarodnih sejmov v tujini, kjer SPIRIT Slovenija, javna agencija, delno ali v celoti financira zakup skupnega neopremljenega razstavnega prostora:

Electronica Munchen, november 2022



Izrednega pomena se nam zdi, da se slovenska industrija predstavi na nemškem trgu enotno. Evropi in Nemčiji moramo pokazati, da smo sposobni ponuditi svoje storitve skupinsko.  Zato smo se pridružili temu nastopu in SPIRIT Slovenija je k temu ogromno pripomogel.

Matej Slapšak, L-Tek Elektronika


Arab Health 2020, Dubaj, ZAE, 2020

»To je bil že naš drugi nastop na tem sejmu pod okriljem SPIRIT Slovenija. Skupinski sejemski nastop nam veliko pomeni, pa še z vidika stroškov je ugodnejši. Veseli nas, da se naše gospodarstvo predstavlja enotno pod znamko I Feel Slovenija in kampanjo Green. Creative. Smart., kar je še posebej pomembno na trgu kot je Dubaj. Z letošnjim nastopom smo zelo zadovoljni, veseli nas, da je letos na slovenskem paviljonu več podjetij kot lani.

Z vidika sklepanja poslov je obisk sejmov za podjetja zelo pomemben, saj stranke še vedno želijo videti in preizkusiti izdelke ter se na ta način prepričati o njihovi kakovosti. Podjetja se zavedamo, da moramo delati na partnerstvih na dolgi rok, kar pomeni priti na sejem večkrat, ne samo enkrat ter vztrajati.«


Cvetka in Zdravko Zidar, Koval, d. o. o.
 


49. mednarodni sejem pohištva, Beograd, Srbija 2011 


Iskrena hvala za pomoč pri nastopu na sejmu Tehnika Beograd. Z veseljem vam sporočamo, da smo na sejmu pridobili najvišje priznanje za razstavljene eksponate »ZLATI KLJUČ«, v skupini proizvodov za notranjo opremo stanovanj in javnih objektov. Brez vaše pomoči ne bi bili v Beogradu in ne bi za Slovenijo dobili, po dolgih letih, nagrade v programu oblazinjeno pohištvo.

Robert Klun, Klun ambienti d.o.o.

 
Sejem Middle East Electricity 2010, Dubaj, ZAE 
 

V okviru sofinanciranja udeležbe na mednarodnih sejmih nas je JAPTI (Javna agencija RS za podjetništvo in tuje investicije), ob podpori Tehnološkega parka Ljubljana, izbrala za predstavitev na mednarodnem sejmu Middle East Electricity 2010 v Dubaju, ZAE (9.-11. februar 2010). Interes potencialnih partnerjev in končnih strank za svetilke in storitve Reflecta EcoPower je bil presenetljivo velik, prejeli pa smo že tudi konkretna povpraševanja in ponudbe za sodelovanje. Kljub relativno nizki ceni električne energije na Srednjem Vzhodu, so prihranki z našo razsvetljavo še vedno nadpovprečno visoki in tako ekonomsko opravičljivi. S sejma se vračamo polni vtisov in novih spoznanj o tem oddaljenem, a zanimivem trgu. Opaziti je, da je se je svetovna recesija dotaknila tudi bogatih arabskih ekonomij. Predvidene so tudi podražitve električne energije, ki je v določenih državah že na evropski ravni. Cena je namreč pogojena z zmožnostjo omrežij, ki so podvržena enakim problemom preobremenitve, kot se pojavljajo na celotnem področju Evrope. Predvsem pa je opaziti, da je miselnost o zmanjšanju porabe vseh energentov že močno prisotna. Sejem nam je prinesel konkretne stike iz Irana, Iraka, Sirije, Pakistana, Bahraina, Združenih arabskih emiratov, Omana in Jordanije, na katerih lahko gradimo prodor na Srednji vzhod.

Hine Alex Vrtačnik, Direktor, Svetloba d.o.o.


Sejem Middle East Electricity 2010, Dubaj, ZAE 


Najprej se moram zahvaliti JAPTI-ju in še posebej vam za tvorno sodelovanje pri rezervaciji sejemskega prostora na sejmu MEE 2010 v Dubaju.

Sejem je bil glede na leto 2009 veliko bolj zapolnjen. Vse večje države so se na sejmu predstavile s skupinskimi stojnicami (Nemčija, Italija, Avstrija, Kitajska, Indija,...) tako, da bi predlagal, da JAPTI prične z zbiranjem zaintereseiranih za leto 2011 že kmalu, saj menim, da bi bilo slvoenskih podjetij, ki se želijo predstaviti na tem sejmu kar nekaj, pa tudi slika Slovenije in slovenskega gospodarstva bi bila tako lepša.

Na našem razstavnem prostoru smo imeli kar gnečo, saj smo registrirali preko 80 razgovorov s pričakovanim rezultatom, neregistriranih pa je bilo preko 150. Večina obiskovalcev je bila iz Savdske Arabije, ZAE, Omana, Irana, Indije in Pakistana. Bilo pa jih je nekaj tudi iz Egipta, Somalije, Kenije, Libanona, Jordanije, Iraka itd. V letu 2010 pričakujemo tudi na osnovi tega sejma povečanje prodaje na trgih Bližnjega vzhoda za okrog 70%.

Glede na vtise tudi ostalih, ki so se udeležili sejma z vašim posredovanjem, menim, da je bil sejem za vse nas zelo korsiten in bo prinesel dobre rezultate.

V upanju, da bomo skupaj tudi na MEE 2011 vas prav lepo pozdravljam in se vam še enkrat zahvaljujem za vaš prispevek pri našem trženju na Bližnjem vzhodu.

Andrej Lapuh, Namestnik direktorja trženja, Iskra MIS d.d.