Uspeti v Franciji, izobraževalni program, junij in september 2021

ponedeljek, 24. maj 2021

 

Želite vstopiti ali širiti poslovanje na francoskem trgu?

SPIRIT Slovenija, javna agencija v juniju in septembru organizira izobraževalni program vezan na  spoznavanje poslovnega okolja Francije. V okviru izobraževalnega programa bomo spoznavali posebnosti francoskega trga, načine pridobivanja informacij o trgu in vstopa na ta trg. Posebna pozornost bo namenjena področju vstopa na francoski trg preko spletne trgovine ter pravnim posebnostim poslovanja.
 

Značilnosti francoskega trga

Leta 2020 se je Francija uvrstila na 7. mesto največjih gospodarskih sil na svetu, takoj za Združenim kraljestvom in Indijo. Francosko gospodarstvo je raznoliko v vseh sektorjih. Vlada je delno ali v celoti privatizirala številna velika podjetja, vendar  ohranja močno prisotnost v nekaterih sektorjih, zlasti v energetiki, javnem prometu in obrambni industriji.

Francoski maloprodajni trg je dinamičen, visoko razvit in konkurenčen. Ključne industrijske panoge v Franciji so telekomunikacije, elektronika ter avtomobilska, vesoljska in vojaška industrija. V zadnjih letih so hitro rast beležili segmenti neposredne prodaje, spletne prodaje in specializiranih trgovin. Trgovci si prizadevajo, da bi ponudili kupcem dodatne storitve, povezane z izdelki in blagovno znamko. Potrošniki ne želijo več samo kupiti, želijo doživeti posebne nakupovalne izkušnje.

Francija predstavlja šesti najpomembnejši izvozni trg za slovenska podjetja. Obseg izvoza blaga je v letu 2020 znašal 1, 7 milijarde EUR. Poleg avtomobilov imajo v izvozu pomembno mesto še električni stroji in oprema, stroji in mehanske naprave in proizvodi iz plastičnih mas.

Priložnosti za izvoznike z inovativnimi izdelki so v številnih sektorjih, kot so prehrambni izdelki, farmacevtskimi izdelki, mikroelektronika, logistika in zdravstvena oprema. Sektorji z velikim potencialom so tudi klicni centri, biotehnologija, telekomunikacije, IKT sektor, e-trgovina, e-mobilnost, napredna proizvodnja, pametna mesta in okolje.
 

Program spletnega seminarja

Spletne delavnice bodo potekale od junija do septembra.
 
Datum Ura Delavnica Predavatelj
9. junij 2021 8.30 - 9.45 Predstavitev programa in udeležencev Bernard Quinet, Projektni vodja, CCI Pariz
Udeleženci delavnice
  9.45 - 12.30 Predstavitev francoskega trga Zacharie Bustreau, Vodja področja investicij za nemsko govoreče področje, Bussines France
Bernard Quinet, Projektni vodja, CCI Pariz
  14.00 – 17.30 Pridobivanje informacij na francoskem trgu Benoit Maille,  Vodja področja mednarodnih raziskav, CCI Pariz
16. junij 2021 9:00 - 12:30 Posebnosti naročanja v privatnem sektorju, vloga agentov Isabelle Senand, Vodja raziskav na Zvezi za trgovino in distribucijo 
Bernard Quinet, Projektni vodja, CCI  Pariz
Rachel Detain, generalna sekretarka in vodja pravnega oddelka APAC France  - Zveza komercialnih agentov
  14.00 - 17.30 Javno naročanje Bernard Quinet, Projektni vodja, CCI  Pariz
Ruba Alabed, Svetovalka za zunanjo trgovino, Ministrstvo za zunanje zadeve Francije 
Olivier Renaud, direktor pisarne za tehnični inženiring VERDI, specializiran za javna naročila 
17. junij 2021 9:00 - 12:30 Najboljši načini za  spletno prodajo v Franciji Chloé Schepman, Strokovnjakija za digitalno trženje na poslovni šoli ISMAC
 
 
Datum Ura Delavnica Predavatelj
7. september 2021 9.00 - 12.00 Poslovno in pravno okolje Nicolas Dos Santos, odvetnik, specializiran za mednarodne prodajne in distribucijske pogodbe
  13.00 – 17.00 Prodajni proces in pogajanja Jean-Michel Pointard , učiteljica v  Sup de Vente School v okviru CCI
16. september 2021 9.00 - 12.00 Strategija vstopa na francoski trg Bernard Quinet, Projektni vodja, CCI Pariz
  13.00 - 17.00 Pridobivanje informacij na francoskem trgu Benoit Maille,  Vodja področja mednarodnih raziskav, CCI Pariz
 
 
Datum Ura Delavnica Predavatelj
29. september 2021 14.00 - 18.00 Predstavitev individualnih načrtov udeleženih podjetij na francoskem trgu Udeleženci delavnice

Prijava in dodatne informacije

  
Prijave za udeležbo na spletnem seminarju zbiramo na tej povezavi do ponedeljka, 7. junija 2021.

Udeležba na seminarju je brezplačna in omejena na 25 udeležencev iz mikro, malih in srednje velikih slovenskih podjetij.
 
Predavanja in delavnice bodo v celoti potekali v angleškem jeziku. Program bo potekal v okolju Google Meet, povezavo vam pošljemo dan pred pričetkom izobraževalnega programa.
 
Sredstva za pripravo in izvedbo izobraževalnega programa »Uspeti v Franciji« za slovenska mikro, mala in srednje velika izvozno usmerjena podjetja zagotavljata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Več na www.eu-skladi.si.
 
 
Več informacij:
  • Martin Zadel, SPIRIT Slovenija, e-mail: martin.zadel@spiritslovenia.si  
 

Prijavnica na spletni seminar

 

Predstavitve v okviru izobraževalnega programa

Zadnja dopolnitev objave: 20.9.2021
 
Datum Predstavitve v pdf obliki
7.06.2021 Predstavitev programa, Bernard Quinet
Področje tujih investicij, Zacharie Bustreau
Predstavitev francoskega trga, Bernard Quinet
Pridobivanje informacij na francoskem trgu, Benoit Maille
16.06.2021 Javno naročanje, Ruba Alabed
17.06.2021 Dodatno gradivo, marketplaces, Benoit Maille
27.08.2021 Posebnosti naročanja v privatnem sektorju, vloga agentov, Bernard Quinet
French Retail Industry Insights, Isabelle Senard
How to sell online in France?  Chloe Schepman
20.09.2021 Poslovno in pravno okolje, Nicolas Dos Santos
Možne oblike prisotnosti na trgu, Antony Goichon
Prodajni proces in pogajanja, Jean-Michel Pointard
Strategija vstopa na francoski trg, Bernard Quinet
Pridobivanje informacij na francoskem trgu, Benoit Maille
 

 

Želite izvedeti več?

 
Naše vsebine:

Več o poslovnem okolju Francije
Več o izobraževalnih programih za izvoznike



 
Poslovno in pravno okolje