Dobre prakse

Video posnetki

 

Predstavitev rezultatov slovenske konkurenčnosti, SPIRIT Slovenia, javna agencija; maj 2015

 

Slovenski forum inovacij - Podiramo meje s poslovnimi klubi; november 2014

 

Z zaščito intelektualne lastnine do večje konkurenčnosti, dr. Klemen Gošelj, Urad RS za intelektualno lastnino; december 2013

 

Dober izvozni načrt kot osnova za prodor na tuje trge, Dejan Aljančič, Alcom d.o.o.; december 2013
 

Sofinanciranje tržnih  raziskav na novih tujih trgih v letu 2013

S tržno raziskavo dobro pripravljeni na avstrijski trg, Mikrocop, d.o.o.

 

S tržno raziskavo do pravih poslovnih odločitev, Expo deko, d.o.o

 

Izjave podjetij

Sofinanciranje tržnih  raziskav na novih tujih trgih 2011 

INFOTEHNA Skupina se ukvarja z informacijskimi rešitvami za farmacevtsko industrijo. Ker je slovenski trg premajhen, podjetje več kot štiri petine prodaje uresniči v tujini. Švicarski trg je za INFOTEHNO kot "zibelka" farmacevtske industrije zelo zanimiv, vendar pa države v prodajnem smislu v preteklosti še nismo sistematično obdelovali. Odločili smo se, da trg raziščemo s pomočjo zunanjih partnerjev.
Na osnovi tržne raziskave smo dobili informacije o priložnostih za prodajo naših rešitev v Švici in pričeli sistematičnimi prodajnimi aktivnostmi. Finančna pomoč za izvedbo raziskave je za nas pomembna: JAPTI nam je omogočil sodelovanje z najbolj kakovostnim partnerjem. Na osnovi poglobljenih informacij, ki nam jih je le-ta posredoval, smo na švicarski trg vstopili lažje in bolj hitro.

 

Robotika Kogler d.o.o. je podjetje, ki se ukvarja z avtomatizacijo pakiranja in intralogistiko. Pretežni del realizacije ustvarimo na germanskih tržiščih. S ciljem razpršitve izvoza na hitrorastoče trge smo želeli raziskati tudi ruski trg.
S pomočjo izvedene tržne raziskave smo pridobili informacije o profilu in zahtevah odjemalcev, konkurentov  ter tehničnih standardov. Kvalitetno izdelana tržna raziskave je bila dobra osnova za vstop na trg in pridobivanje prvih poslov. Veseli smo, da tovrstne razskave finančno podpira tudi država.

 

  •  Gradbeni servis in gostinstvo, Peter Leskovar s.p.

V preteklosti se nismo nikoli lotevali vstopa na tuje trge na tak način. Veliko smo se naučili že pri sodelovanju z zunanjim izvajalcem, ko se je analiza  pripravljala.
V podjetju smo si začeli postavljati vprašanja, ki si jih prej nismo nikoli.
Postali smo pozorni na stvari,  na katere prej nismo bili.
Tudi sama analiza je postregla z vsemi  potrebnimi podatki in informacijami. Nedvomno je to pravi način vstopa na novi tuj trg, ki močno razbremeni delo podjetja, ter da se dela loti veliko bolj načrtno in učinkovito, čeprav se rezultati ne kažejo na »prvo žogo«.