Gospodarska zbornica Srbije je predstavila BizChat

ponedeljek, 18. marec 2024
 

Hiter dostop do pomembnih informacij s pomočjo umetne inteligence

Gospodarska zbornica Srbije (PKS) je na poslovnem forumu Kopaonik predstavila BizChat - novo digitalno storitev, ki temelji na umetni inteligenci in ki 24 ur na teden gospodarstvenikom in podjetjem omogoča hitro in enostavno prejemanje informacij, pomembnih za poslovanje.

Preko te storitve je mogoče pridobiti informacije o storitvah zbornice, tržnih analizah, pogojih poslovanja in naložbenih možnostih, potencialu trga dela in izobraževalnem sistemu. 

BizChat je prvi digitalni pomočnik v regiji in eden prvih v Evropi, namenjen poslovni skupnosti, ki ga je ustanovilo poslovno združenje in je “podkovan” v vprašanjih, pomembnih za poslovanje v različnih fazah, je povedal predsednik PKS Marko Čadež.
 

Enostaven dostop do informacij

"Če želite dobiti informacije o tem, kako ustanoviti podjetje, kako pridobiti določene ugodnosti, kako dobiti vračilo davka in kaj za to potrebujete, kako pridobiti Open Balkan ID številko, delovna dovoljenja, vizo za tuje delavce, vas korak za korakom vodi naš digitalni asistent," je pojasnil Čadež.

Ta brezplačna storitev dodatno poenostavlja komunikacijo z gospodarstvom, temelji pa na Microsoftovi tehnologiji in je dostopna na naslovnici angleške spletne strani PKS

"BizChat PKS je odličen primer uporabe novih tehnologij za zmanjševanje birokratskih ovir in pionirski projekt izgradnje tehnološke infrastrukture za lažjo in hitrejšo realizacijo projektov investitorjev," je povedala članica izvršnega odbora NLB Komercijalne banke Bojana Stojanović - Kaličanin. Dodala je, da je ta aplikacija še ena potrditev, da PKS aktivno podpira transformacijo celotnega gospodarstva, spreminjanje tradicionalnih modelov dela in komuniciranja z agilnimi in tehnološko podprtimi rešitvami.

"Naša banka tudi letos nadaljuje celovito preobrazbo poslovnega modela, pa tudi razmišljanja in dela. V okviru kompleksnega projekta z več kot 2500 aktivnostmi bomo digitalizirali večino produktov in storitev, poenostavili in pohitrili interne procese, da bomo še bolj učinkoviti in bližje vsem našim naročnikom," je povedala Stojanović-Kaličanin.

Direktor Microsofta Srbija Milan Gospić je izpostavil, da digitalna transformacija in uporaba umetne inteligence spreminjata način dela, izboljšujeta poslovanje in povečujeta produktivnost.

"PKS in Center za digitalno transformacijo sta prikazala inovativen način uporabe najnovejše Microsoftove tehnologije umetne inteligence in oblaka. Gre za popolnoma avtomatizirano informacijsko storitev, ki temelji na platformi Azure AI in je namenjena zagotavljanju ključnih informacij gospodarstvu z uporabo naprednih tehnik umetne inteligence RAG za optimizacijo procesov in izboljšanje poslovnih odločitev," je dejal Gospić.



Foto: Pixabay.com/Gerd Altmann

Vir: E-kapija


Pripravila:

mag. Danijela Fišakov
Slovenski poslovni klub
e-naslov: danijela.fisakov@spk.rs


 

Preberite tudi:

Storitve slovenskih poslovnih klubov v tujini