Henkel lansira tekoče polnilo za vrzeli za avtomobile in elektroniko EV

torek, 16. junij 2020
 

Tekoči TIM predstavlja pomemben prebojni proizvod, saj na učinkovit in edinstven način združuje visoko toplotno prevodnost 7,0 W/mK z največjo možno hitrostjo 18 gramov na sekundo. Nov material je primeren za uporabo v avtomobilskih ADAS sistemih, v sistemih za pretvorbo energije, za električne črpalke in elektronske krmilne enote.

Holger Schuh, svetovni ekspert za tehnologijo Henkel, je dejal, da je »s kemijskega vidika izdelava tekočega TIM-a z vsebnostjo substance, ki bi istočasno omogočal tudi hitro dispergiranje, izjemno zahtevna«, pri čemer je poudaril dobaviteljevo strokovno znanje v tehnologiji smol in oblikovanju termičnih materialov. Dodal je, da bi pri tekočem materialu z visoko toplotno prevodnostjo zlahka pričakovali ločevanje, usedanje, lepljenje in zamašitev opreme za dispergiranje, a pri novem TIM-u do teh težav ne prihaja. Dvodelno tekoče polnilo TIM na osnovi silikona se dispergira hitro, z najvišjo možno hitrostjo 18 gramov na sekundo, in se strdi pri sobni temperaturi. Material je pri strjevanju mehak, s čimer zmanjša upor, in ima nadzorovano hlapnost z vsebnostjo siloksana pod 300 delov na milijon, kar zagotavlja kompatibilnost z različnimi površinami in optičnimi komponentami.
  
Foto: Henkel
 
Henkel je vzpostavil trdno tehnološko partnerstvo z vodilnimi dobavitelji opreme za dispergiranje. Tako so v sodelovanju z njimi izvedli številna testiranja, na podlagi katerih so preverili disperzibilnost proizvoda. Za razliko od drugih materialov z višjo toplotno prevodnostjo je material pokazal izjemne lastnosti pri dispergiranju že v začetni etapi testiranja. Nadaljnja testiranja materiala pa je Henkel izvedel v sodelovanju z industrijsko raziskovalnim podjetjem ZFW Stuttgart (Zentrum fur Waermemanagement), kjer so s pomočjo termične analize in merilne tehnologije preučevali toplotno zmogljivost TGF 7000 v različnih obremenitvenih situacijah.

"Pri avtomobilskih modelih nove generacije, pri katerih sta oblika in funkcionalnost neločljivo povezana, manjše, močne komponente omogočajo proizvodnjo lažjih, bolj udobnih in bolj izpopolnjenih vozil," je dejal Schuh. Ob tem je dodal: "Brez učinkovitih rešitev za termični nadzor, kot je naše novo polnilo, ta napredek ne bi bil mogoč."
 
Vir: MarketLine News