Novosti na področju varstva osebnih podatkov v maloprodaji in marketinški trendi v letu 2022

ponedeljek, 17. januar 2022

Center EU za MSP na Kitajskem 21. januarja 2022 med 10:00 in 11:15 (bruseljski čas) vabi na spletni seminar "PIPL Practical Guide in Retail and China Marketing Trends in 2022".

Kitajski zakon o varstvu osebnih podatkov, ki je začel veljati 1. novembra 2021, ima nekaj podobnosti z GDPR, zlasti glede eksteritorialnega dosega, omejitev prenosa podatkov in kazni. Vendar pa obstajajo nekatere pomembne razlike, na katere morajo biti tuja podjetja pozorna. Dobro razumevanje zakona, zlasti v smislu zagotavljanja skladnosti s predpisi s področja varstva podatkov, je ključnega pomena za rast tujih podjetij na kitajskem trgu.

Pravni in marketinški strokovnjaki bodo odgovorili tudi na vprašanja, kako trgovati s potrošniškimi blagovnimi znamkami, prodajati na drobno ali preko e-trgovine v skladu z novim zakonom o varstvu osebnih podatkov ter kako pri trženju mednarodnih potrošniških blagovnih znamk prilagoditi strategije, da bi kar najbolje izkoristili vse bolj zahteven in konkurenčen trg na Kitajskem.

Podrobnosti o dogodku in prijava