Predstavniki verige trgovin Halfords zainteresirani za sodelovanje s slovenskimi podjetji

četrtek, 29. november 2018

28. novembra 2018 je v ljubljanskem City Hotelu potekal Dan slovenskih dobaviteljev, na katerem so se predstavila slovenska podjetja, ki jih zanima sodelovanje in vstop v dobaviteljsko mrežo britanske verige trgovin Halfords. Britansko podjetje išče nove dobavitelje po Evropi predvsem za izdelke iz njihovega prodajnega portfelja, zanimajo pa jih tudi drugi inovativni izdelki.

Veriga Halfords, ki jo odlikuje 125 letna tradicija, je vodilna specializirana trgovska mreža izdelkov za servis in vzdrževanje avtomobilov, prodajo koles in kolesarskih izdelkov ter izdelkov za kampiranje in potovanje v Združenem kraljestvu Velike Britanije in Severne Irske. Pod njenim okriljem je več kot 470 trgovin tako v Združenem kraljestvu kot tudi v Franciji  s skupno okoli 10.000 zaposlenimi. Njihov dobiček je v letu 2017 znašal 1,1 milijarde funtov, od tega je bilo 100 milijonov funtov spletne prodaje. V lasti imajo kolesarske znamke, kot so Carrera, Wiggins, Giant, Apollo, V.o.o.d.o.o., Pendleton in druge. Letno prodajo 1,4 mio koles - vsako tretje kolo, prodano v Združenem kraljestvu, naj bi bilo kupljeno v Halfordsu -  pri čemer v zadnjem času beležijo velik porast pri prodaji električnih koles.

»Naša veriga ima več kot 300 dobaviteljev, pretežno iz Azije, v zadnjem času pa se v skladu z novo prodajno strategijo usmerjamo tudi k dobaviteljem iz drugih kontinentov, predvsem iz Evrope. Naše načelo je, da delamo tesno z dobavitelji, saj le tako lahko zagotavljamo visoke standarde. Ne iščemo samo izdelkov, ki jih že prodajamo, temveč tudi nove, inovativne izdelke, saj si želimo postati superspecialisti na britanskem trgu. Iščemo predvsem dobavitelje, jih odlikujejo konkurenčna cena, visoka kakovost izdelkov in zanesljiva dobava, predvsem pa morajo ustrezati našim visokim etičnim in pravnim standardom. Predvsem pa prisegamo na dolgoročni odnos z dobavitelji, saj je le to zagotovilo za obojestransko zadovoljstvo, rast in uspeh! Na trgu smo že dolgo časa in imamo dober ugled v Veliki Britaniji, prisegamo na dolgoročne odnose s svojimi dobavitelji in tudi kupci, zato tudi prvotni proces preverjanja traja malo dlje. Trenutno iščemo nove  dobavitelje na Češkem, Poljskem, v Sloveniji, Romuniji in Turčiji. Po današnjih pogovorih s slovenskimi podjetji sem zelo zadovoljne nad videnim in lahko povem, da verjamem, da bomo v prihodnosti gotovo našli skupno pot za sodelovanje,« je dejal Anuraag Parashar, nabavnik v podjetju Halfords, ki je izrazil zadovoljstvo tako s pripravljenostjo slovenskih podjetij za sodelovanje z njihovo verigo kot tudi samo organizacijo dogodka in sodelovanje SPIRIT Slovenija pri iskanju potencialnih partnerjev.



SPIRIT Slovenija je septembra objavila poziv za slovenska podjetja, ki jih zanima sodelovanje z britansko trgovsko skupino Halfords. S seznama podjetij, ki so se prijavila, so nabavniki verige izbrali 11 podjetij, ki bi bila potencialno zanimiva kot dobavitelji in s katerimi so se srečali danes.

Primož Fajmut, TAB tovarna akumulatorskih baterij d. d.: »Naše podjetje se ukvarja z izdelavo akumulatorskih baterij, izvažamo kar 97 % naših izdelkov, predvsem v Nemčijo, Italijo, Francijo in Španijo, osvajamo tudi ostale kontinente, saj je slovenski trg za nas premajhen. Prisotni smo tudi na britanskem trgu, a ne toliko kot bi si želeli, trenutno tam prodamo 300.000 štartnih baterij letno. Na trgu iščemo nove poti in Halfords, kot eden največjih distributerjev štartnih baterij v Angliji, ki jih letno prodajo pol milijona baterij, se nam zdi odlična vstopna točka. S pogovori s predstavniki smo zadovoljni, možnosti za sodelovanje obstajajo, saj ima trenutno veriga samo enega dobavitelja za ta izdelek in ima v načrtu dobiti še kakšnega.«

Jasna Potisk, Plastika Skaza, d. o. o.: »Z največjim veseljem smo se udeležili sourcing dogodka trgovske verige Halfords. Podjetje v Evropi išče strateškega partnerja, ki je zanesljiv in čigar izdelki dosegajo stroga kakovostna merila, ki jih veriga zahteva za vse svoje izdelke. Iz tega naslova ocenjujemo, da je podjetje Skaza zanesljiv partner, ki lahko za kupce verige Halfords prinese osvežitev in dodano vrednost. Naši izdelki so bili za njih zanimivi predvsem iz vidika trajnosti in odgovornega ravnanja, saj spodbujamo odgovorno uporabo posameznikov za večkratno uporabo plastike. Največje zanimanje je pri predstavnikih Halfordsa požel Pick&Go, modularni piknik set narejen iz sladkornega trsa, saj je tudi v Veliki Britaniji prisoten trend rasti uporabnikov, ki cenijo naravo in okolju prijazne izdelke. Tudi drugi izdelki naše blagovne znamke so jim bili zanimivi, saj bi obogatili njihovo ponudbo in predvsem bi prinesli drugačen veter, svežino in dodano vrednost njihovi siceršnji ponudbi. Vstop nas zanima zaradi naše strateške usmeritve intenzivne širitve naše lastne blagovne znamke na nove trge in povečanja našega tržnega deleža, saj je v verigi Halfords več kot 470 trgovin in želijo svojo ponudbo v segmentu kampinga in karavaninga obogatiti z inovativnimi izdelki, ki so trajnostno naravnani in pomagajo uporabnikom spremeniti navade za ohranjanje planeta. Sestanek ocenjujemo za zelo uspešen na uvodni predstavitveni ravni in se veselimo nadaljnjih dogovorov z njimi in širitvi naše prisotnosti v tujini.«


Poglejte tudi:
Napovedana rast trga koles v Združenem kraljestvu
Halfords se z novo strategijo osredotoča na električna kolesa in druga električna vozila