Uspešna predstavitev slovenskih podjetij na sejmu MWC v Barceloni

torek, 05. marec 2024
 

MWC Barcelona - eden najpomembnejših sejmov na področju visokih tehnologij


Prejšnji teden se je v Barceloni zaključil največji in najvplivnejši sejem povezljivosti na svetu, Mobile World Congress - MWC Barcelona 2024, na katerem je skupaj s slovenskimi podjetji prvič aktivno sodelovala tudi javna agencija SPIRIT Slovenija. Slovenska podjetja so bila z udeležbo na sejmu zelo zadovoljna, saj so svoje izdelke, storitve in rešitve predstavila številnim tujim podjetjem.

Sejem MWC Barcelona je eden izmed najpomembnejših sejmov na svetu na področju visokih tehnologij, ki prinaša najnovejše trende in smernice. Predstavlja globalno platformo, kjer se vsako leto srečujejo globalni mobilni operaterji, proizvajalci naprav, ponudniki tehnologij in vsi, ki jih zanimajo visoke tehnologije. Letošnji sejem je po oceni organizatorjev posegel s kar nekaj rekordi, saj na njem zabeležili: več kot  2.700 razstavljavcev, med njimi 35 nacionalnih paviljonov, 101.000 udeležencev iz 205 držav, več kot 1100 govorcev, 180 gospodarskih delegacij iz 140 držav in več kot 2600 novinarjev.



V času sejma, ki vsako leto postreže z najnovejšimi trendi, inovacijami in smernicami razvoja visokih tehnologij, so potekale številne konference, seminarji, paneli in dogodki, v ospredju katerih so bile poleg rasti, vpliva in potenciala umetne inteligence tudi številne druge aktualne teme: digitalna preobrazba industrije 4.0; nujnost povezovanja v naraščajočem mobilnem ekosistemu; napredne tehnološke inovacije, ki spreminjajo svet; digitalna vključenost, raznolikost in trajnostna tehnologija ter vpliv omrežja 5G na prihodnost.



Letos se je SPIRIT Slovenija na sejmu predstavljala prvič, in sicer na 17 m2 velikem nacionalnem paviljonu skupaj s 5 slovenskimi podjetji, ki so se odzvala na njen javni poziv za nastop na sejmu. Slovenski nastop je potekal pod sloganom Benefit from Slovenia´s Green Creative and Smart Solutions* (Pridobite s slovenskimi zelenimi, ustvarjalnimi in pametnimi rešitvami) in privabil veliko število poslovnih obiskovalcev. Na agenciji so nastop na sejmu prepoznali kot odlično priložnost za predstavitev Slovenije kot primerne lokacije za tuje neposredne investicije v projekte na področju visokih tehnologij in predstavitev slovenskih podjetij, ki delujejo na tem področju.  Slovenija je država z odlično strateško lego, kvalificirano delovno silo, vrhunskimi visokotehnološkimi podjetji in znanjem. Številna uspešna visokotehnološka slovenska podjetja pa tako doma kot tudi na globalni ravni predstavljajo gonilno silo tehnološkega napredka, bodisi s svojimi rešitvami ali z implementacijo že znanih rešitev.

Slovenska podjetja so z nastopom na sejmu zadovoljna, saj so pridobila vrsto poslovnih kontaktov ter se seznanila z najnovejšimi trendi, inovacijami in prihodnostjo visokih tehnologij. Skupen nastop po okriljem države pozdravljajo, saj pravijo, da s skupno predstavitvijo slovenskega znanja, dosežkov in rešitev pridobijo več pozornosti obiskovalcev, med prednostmi pa izpostavljajo tudi povezovanje in mreženje med udeleženimi slovenskimi podjetji.

Primož Zelenšek, Chipolo, d. o. o.: »Za obisk sejma MWC V Barceloni, ki velja za enega najbolj obiskanih tovrstnih sejmov na svetu, smo se odločili, ker smo izvedeli, da bo na njem veliko naših obstoječih in morebitnih poslovnih partnerjev, s katerimi smo se potem sestali tudi v živo na sejmu. Obisk se je zagotovo izplačal, saj smo se z določenimi partnerji uspeli dogovoriti za sodelovanje oziroma nove nakupe izdelkov.«

Mag. Bojan Križ, Mega M, d. o. o.: »Naše podjetje je z izkupičkom udeležbe na sejmu izjemno zadovoljno, saj smo pridobili ogromno zanimivih kontaktov, s katerimi bomo nadaljevali pogovore o izvedbi konkretnih projektov na področju zelene transformacije držav, podjetij ter uporabnikov, t. j. eMobilnost. MegaTel bo s pomočjo poslovnih partnerjev postavljal polnilno infrastrukturo za električna vozila po zahodni Evropi. S tem bomo omogočili lastnikom električnih vozil ekonomsko tako učinkovito polnjenje doma (sončna elektrarna, hranilnik), upoštevaje stanje in potrebe drugih domačih porabnikov, kot tudi preko javne polnilne infrastrukture v odvisnosti od stanja v elektro-energetskem sistemu in cen električne energije na borzi. Pri vsem tem pa vedno postavljamo uporabnika v središče dogajanja, saj se naš sistem prilagaja njegovim zahtevam in preferencam.«

Foto: SPIRIT Slovenija

 

Preberite tudi: 

SPIRIT Slovenija skupaj s podjetji prvič na sejmu MWC v Barceloni