Vabilo k udeležbi v gospodarski delegaciji v Maroko, Casablanca, 19. april 2012 in na seminarju Kako poslovati v Maroku, Ljubljana, 5. april 2012

petek, 10. februar 2012


JAPTI in Ministrstvo za gospodarstvo v sodelovanju s Konfederacijo maroških podjetij (CGEM) organizirata izhodno gospodarsko delegacijo v Maroko (Casablanco).
 

Z udeležbo v gospodarski delegaciji in seminarju želi JAPTI spodbuditi slovenska podjetja k novim oblikam medsebojnega povezovanja in sodelovanja s podjetji iz Maroka, pridobiti nove konkretne informacije o maroškem trgu, nove poslovne stike oz. partnerje, kar bo pomagalo podjetjem pri nadaljnjem načrtovanju in operativnem pristopu ter širitvi poslovanja na maroški trg.
 

V okviru obiska poslovne delegacije v Maroku (Casablanca) bo dne 19. aprila 2011 na sedežu CGEM organizirana poslovna konferenca in bilateralna srečanja med slovenskimi in maroškimi podjetji, v skladu s predhodno izraženim interesom slovenskih podjetij.

Gospodarska delegacija je namenjena slovenskim podjetjem iz vseh gospodarskih panog in bo organizirana v primeru zadostnega števila zainteresiranih podjetij!
 

V četrtek, dne 5. aprila 2012, bo od 13.00 ure dalje, v prostorih Generalnega sekretariata Vlade RS (Gregorčičeva 20, Ljubljana),
 

organiziran seminar »Kako poslovati v Maroku«.
 

Seminar je dobra priložnost za vsa slovenska podjetja, zainteresiranim za pridobitev novih informacij za vstop ali razširitev poslovanja na maroškem trgu, kot tudi pripravi članov gospodarske delegacije na obisk v Maroku (Casablanca).

Program seminarja:

 

 


13.00– 13.05

Pozdravni nagovor
ga. Daša Rakovec, vodja sektorja za tuje neposredne investicije in internacionalizacijo, JAPTI

13.05– 13.10

Pozdravni nagovor
g. Janez Škrabec, častni konzul Maroka v Sloveniji
 
13.10– 13.30

Predstavitev bilateralnih ekonomskih odnosov med Rep. Slovenijo in Kraljevino Maroko
ga. Tanja Drobnič, vodja Oddelka za internacionalizacijo, JAPTI
 
13.30– 14.15

Predstavitev poslovnega okolja v Maroku
g. Said Noureddine Doukari, častni konzul Slovenije v Maroku

14.15–15.00

Vprašanja in odgovori / razprava
 

Vabimo vsa slovenska podjetja, ki že poslujejo z Marokom, ki jih ta trg zanima ali šele razmišljajo o vstopu na maroški trg, da se udeležite obeh dogodkov – izhodne gospodarske delegacije in seminarja - ter izkoristite priložnost za srečanje z novimi potencialnimi partnerji, izmenjavo informacij in navezavo novih poslovnih stikov. Kotizacije ni!
 

Prosimo, da svoj interes za udeležbo na izhodni gospodarski delegaciji in na seminarju Kako poslovati v Maroku potrdite preko dveh ločenih elektronskih prijavnic:

1. Prijavnica za udeležbo na izhodni gospodarski delegaciji v Maroko, najkasneje do torka, 10. aprila 2012,
2. Prijavnica za udeležbo na seminarju Kako poslovati v Maroku, najkasneje do ponedeljka, 2. aprila 2012. 

Po uspešno opravljenih prijavah za vsak dogodek posebej, boste prejeli potrditev na vaš e-mail naslov.


Stroške letalskega prevoza in hotelske namestitve krijejo podjetja sama. Podroben program obiska je še v pripravi, zato vas bomo o nadaljnjih organizacijskih in vsebinskih podrobnostih obiska sproti obveščali.
 

Za dodatne informacije se lahko obrnete na go. Tanjo Drobnič, JAPTI, tel. 01 5891 894. 
 

********

 

 PRILOŽNOSTI ZA SODELOVANJE Z MAROKOM
 

Gospodarsko sodelovanje z Marokom je sicer skromno. Blagovna menjava med Slovenijo in Marokom je v letu 2010 znašala 6,3 mio EUR in se je v primerjavi z letom 2009 zmanjšala za 16,3 %.

Slovenija je v letu 2010 v Maroko izvozila zlasti papir in karton, premazana, brez drugega premaza 11,7 %; avtomobili in druga motorna vozila, konstruirana predvsem za prevoz ljudi 10,4 %;  izdelki iz aluminija 8,8 %; stavbno pohištvo in drugi leseni proizvodi za gradbeništvo 3,5 %; električni transformatorji, statični pretvorniki in indukcijske tuljave 3,1 %; krma za živali; mlinski kamni, brusi, brusilne plošče in podobno brez orodja, za mletje, brušenje, ostrenje, poliranje, rezanje iz naravnega kamna, z ali brez delov iz drugih materialov; hladilniki, zamrzovalniki in druge naprave za hlajenje ali zamrzovanje, električni in drugi, toplotne črpalke, drugačne od klimatizacijskih naprav; preja iz rezanih umetnih vlaken, nepripravljena za prodajo na drobno.
 

Maroko ponuja podjetjem nekatere priložnosti, ki bi jih bilo mogoče izkoristiti. Gospodarske panoge, v okviru katerih se kažejo posebne priložnosti za slovenska podjetja so zlasti avtomobilska industrija, kmetijstvo, nove tehnologije, turizem in solarna energija. Poleg omenjenega pa lahko slovenska podjetja najdejo priložnosti za sodelovanje tudi na področjih, ki si jih je zastavila maroška vlada kot prioriteto (Economist Inteligence Unit), to je razvoj in modernizacija infrastrukture, projekti za zaščito okolja in morske obale v okviru strategije »green Marocco«, preskrba s pitno vodo, v okviru energetske strategije razvoj in uporaba obnovljivih virov energije.