Kreativni, inovativni turizem je edini odgovor za uspešno celoletno sezono

ponedeljek, 26. september 2022
 

6. mednarodna konferenca Turizem 365: inovativnost in odpornost


Terme Tuhelj so tudi letos gostile 6. mednarodno konferenco Turizem 365, eno najpomembnejših srečanj turističnih delavcev na Hrvaškem in v regiji. Letošnja tema konference je bila „inovativnost in odpornost“, v razpravo pa so se vključili številni poznavalci in odločevalci na področju turizma – od ministrov do direktorjev turističnih združenj in organizacij, upraviteljev turističnih destinacij  vplivnežev in lastnikov turističnih agencij iz Hrvaške in EU ter Kanade in ZDA, vključno s predstavniki globalnih, luksuznih potovalnih podjetij.

Direktorica konference Ivana Kolar je povedala, da je bila po številnih informacijah letošnja turistična sezona uspešna tako na Hrvaškem kot v Evropi in da se turizem vrača na velika vrata. "Dokazali smo, da je turizem odporen, zdaj pa moramo pokazati, da je inovativen," je poudarila in dodala, da se je trg v zadnjih letih po pandemiji močno spremenil, prišli so novi trendi, gostje pa imajo druge preference.

SLO CRO Poslovni klub je bil tudi letos soorganizator konference. Predsednik Poslovnega kluba dr. sc. Saša Muminović je v uvodu konference pozdravil prisotne goste in čestital Ivani Kolar za nadaljevanje konference, ki je pridobila pozornost ne le na Hrvaškem, ampak tudi v celotni regiji. Dejal je, da SLO CRO Poslovni klub spodbuja slovensko in hrvaško poslovno sodelovanje, išče pa tudi sinergije z drugimi državami. "Ne moremo samo gledati svojih dvorišč. Skupaj lahko ponudimo veliko več. Turizem je zelo pomemben za hrvaško in slovensko gospodarstvo, saj povezuje ne le podjetja, ampak tudi ljudi. Gostje iz Slovenije so že leta, desetletja med najpomembnejšimi gosti na Hrvaškem. Nekateri jih sploh ne obravnavajo kot tuje goste," je dejal.

V zaključku je dejal, da je bil  turistični sektor med covid krizo ena bolj prizadetih panog, a si je razmeroma hitro opomogla. "Področje turizma podpirajo številne druge panoge, trgovina, proizvodnja hrane, promet. Multiplikativni učinki so več kot očitni. Torej, če je uspelo turizmu, gre bolje tudi ostalim panogam, kar  pomeni, da je vsekakor potrebno vlagati v turizem in ga narediti še bolj inovativnega."
 

Posnetek: KONFERENCA 2022 (YouTube)







Pripravila:

Vesna Vukšinič Zmaić
SLO CRO Poslovni klub
e-mail: poslovniklub@slo-cro-klub.hr

 

Preberite tudi:


Globalni trendi na področju turizma

Storitve slovenskih poslovnih klubov