Dobre prakse

Video posnetki


 


Podelitev diplom  ITM  2019. ITM Izvoznik leta 2019 je Seltron, d. o. o.; november 2019

 
 


S svečano podelitvijo diplom  je 25.10.2018 program ITM uspešno zaključila enajsta generacija slušateljev. ITM Izvoznik leta 2018 je GenePlanet, d. o. o.; oktober 2018

 



S svečano podelitvijo diplom  je 7.11.2017 program ITM uspešno zaključila že deseta generacija slušateljev; november 2017

 

 

ITM izvoznik leta 2015, Metra inženiring, d.o.o.; november 2015

 

Priložnosti za slovenska podjetja na Kitajskem; Ludmila Hyklova, Legal Advisor, EU SME Center; marec 2015

 

Indija - zdaj je pravi trenutek; Joel Fernandez, Regional director, EBTC Indija, marec 2015

 

ITM Izvoznik leta 2014, XLab, d.o.o.

 

S programom ITM do pravih izvoznih odločitev, Hidex, d.o.o.; december 2013

 

Kako postati uspešen izvoznik? ITM Worldwide Fundation

 

 

Izjave podjetij

Izjave udeležencev programa International Trade Management v preteklih letih:


Sabina Zelko, EDUCELL d.o.o., udeleženka ITM 2023
ITM program je edinstvena priložnost, da pridobiš znanje neposredno od mednarodnih strokovnjakov na področjih prodaje, raziskovanja tržišč in izvoznih strategij, hkrati pa z drugimi udeleženci izmenjuješ neprecenljive izkušnje in dobre prakse, kar skupaj predstavlja odličen temelj za pripravo trženjske strategije za izvoz tujino.
 
Janez Podpadec, REM d.o.o., udeleženec ITM 2023
ITM je odličen program, ki mi je z vsebino in izjemnimi predavatelji ter ostalimi udeleženci odprl nov pogled oz. razmišljanje, kako se pripraviti na vstop na nove ciljne trge. Program bi priporočal vsem podjetjem in posameznikom, ki si želijo pridobiti nova znanja in povečati aktivnosti na tujih trgih. Zahvaljujem se Spirit Slovenija in Martinu Zadel za super organizacijo programa.

Gal Dolinar, Livarna Dolinar d.o.o., udeleženec ITM 2023
Program je zelo obsežen in pokriva veliko področij. Z udeležbo sem pridobil veliko uporabnega znanja, ki upam da ga bom uspešno implementiral v naše domače podjetje. Spoznal sem veliko novih zanimivih ljudi iz različnih gospodarskih panog. Kdor želi postati dober prodajnik, naj se brez pomislekov udeleži izobraževanja. Preden sem se ga udeležil sem se bal, da bo izguba časa. Ob koncu mi ni žal nobene ure, ki smo jo preživeli skupaj.
 
Jasmina Matko Kolšek, Arhisana d.o.o., udeleženka ITM 2023
Vstopite v svet neskončnih poslovnih priložnosti z izvoznim programom ITM! Raziskujte nove trge, osvajajte dragoceno znanje, nadgradite svoje veščine in dosegajte strokovne višave v mednarodnem poslovanju. Ne le, da boste spoznali izjemne soudeležence in predavatelje, temveč boste tudi stopili na pot strokovnega napredka.

Tomaž Rakuša, DUKIN d.o.o., udeleženec ITM 2023
Program ITM priporočam vsem, ki želijo razširiti svoje znanje o poslovanju na mednarodnih trgih. Program nudi obsežno znanje o globalnem poslovanju, od tržnih raziskav in strategij za vstop na tuje trge, do marketinških pristopov in prodajnih tehnik. Še posebej koristen je širši pogled, ki ga pridobiš s programom, saj prispeva k boljšemu strateškemu odločanju.

Daniela Milosheska, INSLAB d.o.o., udeleženka ITM 2023
Program je namenjen vsem, ki želijo pridobiti ali poglobiti svoja znanja na področju prodaje, marketinga, raziskav trga in digitalizacije poslovanja, za bolj samozavesten in strateški vstop na tuje trge. S programom nisem pridobila zgolj novih znanj in veščin, ki so jih posredovali strokovnjaki, ampak sem spoznala tudi skupino izjemnih profesionalcev, ki so postali moji prijatelji in so prispevali k mojemu osebnostnemu in strokovnemu razvoju. Hvala Spirit Slovenija in Martinu Zadelu za izjemno organizacijo in pravo izbiro udeležencev!

Robert Rogelj, SILVAPRODUKT d.o.o., udeleženec ITM 2022
Program ITM ponuja možnost vpogleda v širšo sliko razvoja prodaje, prodajnih kanalov in trgov za podjetja katerih namen je razširiti poslovanje preko meja Slovenije. Vsebina programa ponuja uporabne vsebine in orodja za dosego tega cilja, hkrati pa omogoča povezovanje in deljenje izkušenj s skupino podjetnikov in uglednih mednarodnih strokovnjakov. Znanje, ki sem ga prejel v programu, bo zagotovo pripomoglo pri sprejemanju boljših poslovnih odločitev v prihodnosti.
 
Matjaž Centrih, BASS d.o.o, udeleženec ITM 2022
Odličen program za pridobivanje raznolikih znanj iz najboljših teorij in praks iz vsega sveta. Kljub dolgoletnim izkušnjam sem se naučil mnogo novih stvari, predvsem v smislu pristopov in reševanj novodobnih izzivov pri vstopu na nove trge ter pridobivanju novih strank.
 
Vid Lepenik, ELPRO LEPENIK & Co. d.o.o., udeleženec ITM 2022
Program ITM bi priporočal vsem podjetnikom, ki potrebujejo samozavest, da naredijo prvi korak k izvažanju svojih izdelkov ali storitev v tujino. Program ima vrhunske predavatelje, ki te spodbudijo in ti dajo vedeti, da ne glede nato kako majhno je podjetje in koliko ima zaposlenih, mora razmišljati na veliko in najti svoje edinstvenost v tistem kaj počne.
 
Nejc Rusjan, ESSENTIA PURA d.o.o., udeleženec ITM 2022
Odličen program v vseh pogledih: od vsebine, organizacije, do udeležencev. Priporočil bi ga vsem izvozno naravnanim podjetnikom in prodajnikom, ki jih zanima pozicioniranje lastne blagovne znamke in trženje izdelkov na tujih trgih.

Vid Ogris, ALGIT d.o.o., udeleženec ITM 2022
ITM program ali kako razmišljati izven okvirjev Slovenije. Kako začeti, sestaviti plan, narediti tržno raziskavo, itd. za širitev na tuje trge, zajeto skozi odlična predavanja in predavatelje, ki so vedno dostopni in si vzamejo čas za vsakega udeleženca. Vse skupaj pa popestri še dobra družba sošolcev in Martin, ki koordinira in korigira program.
 
Maja Imširović, Pivovarna Vizir d.o.o., udeleženec ITM 2022
ITM program mi je odprl vrata v svet skozi odlično pripravljeno vsebino ter zelo strokovnim in profesionalnim pristopom. Izjemni predavatelji ti s svojim unikatnim in strokovnim znanjem kar odpirajo oči in širijo obzorja. Vse skupaj pa je speljano na zabaven in zelo prijeten način, začinjen s pravo mero humorja in dobre družbe.

Marijan Hertiš, Seltron, d. o. o. , udeleženec programa 2019
»Z udeležbo v programu ITM smo pridobili določena znanja in orodja, ki nam pomagajo pri vstopu na nove trge, kakor tudi pri nadgradnji poslovanja pri obstoječih kupcih. Še bolj smo se osredotočili na kupce, ki so za nas najprimernejši, obenem pa zožili nabor izdelkov na tiste, s katerimi imamo najboljše možnosti in poslovne učinke. Pri uporabi pridobljenega znanja in aktivnem sodelovanju zaposlenih smo povečali osredotočenost na izdelke – rešitve, ki predstavljajo večji potencial in prinašajo boljše rezultate. Naši zaposleni so postali bolj samozavestni, ciljno usmerjeni, kar se ne nazadnje odraža tudi na uspešnosti poslovanja celotnega podjetja. Izobraževanje je izjemno koristno za vsako podjetje, ki se loteva izvoza ali pa že izvaža.«
 
Milan Vuković, DSC d.o.o., udeleženec ITM 2019
Znanje in vsebine, pridobljene v programu bodo zelo pozitivno vplivale na poslovanje našega podjetja v prihodnje. Sedaj imamo strukturirano osnovo za odločanje in načrtovanje izvoza na nova tržišča.
 
Tinkara Pavlič, Conditus d.o.o., udeleženka ITM 2018
Znanje, ki sem ga pridobila v okviru izobraževalnega programa ITM, ima že od samega začetka izobraževanja zelo velik vpliv na opravljanje dela v našem podjetju. Poslovanja s tujino smo se lotili precej bolj sistematično, veliko intenzivneje in tudi s precej večjo odločnostjo. Verjamemo, da bo novo pridobljeno znanje pozitivno vplivalo na uspešen prodor na tuje trge.
 
Nastja Horvat, Alu alprem d. o. o., udeleženka ITM 2015
»Znanje, pridobljeno v okviru programa ITM, mi bo v prihodnje zagotovo zelo koristilo. Posebej bi želela pohvaliti dobre predavatelje, ki niso pretiravali s teorijo. Pridobila sem široko znanje z različnih področij in tudi veliko praktičnih nasvetov, ki nam bodo v pomoč pri oblikovanju strategije nastopanja na tujih trgih. Lažje bomo strukturirano načrtovali cilje in aktivnosti in jih tudi finančno ovrednotili. Zelo koristna je bila izdelava izvoznega načrta, kjer res celostno razmišljaš o podjetju in potencialnih tujih trgih. Mislimo, da bomo sedaj lahko na trgu nastopali bolj ciljno in organizirano.«
 
Aleksej Metelko, Ferročrtalič d. o. o., udeleženec ITM 2014
»Če bi hotel strniti misli v en stavek, bi rekel, da je program ITM izobraževanje, ki bi se ga moral udeležiti vsakdo, ki se profesionalno ukvarja z izvoznim managementom. Več kot očitno je, da so predavatelji resnično svetovnega formata, ki jih je odlikovala odlična teoretična podlaga, oblikovala pa praktična uporaba. Prenos v prakso je tisto, kar je ključno in predstavlja zmagovalno kombinacijo in temu bi moral slediti sleherni »mladi« profesionalec, ne glede na položaj in funkcijo v podjetju.«
 
Nastja Uranc, UR-NA d. o. o., udeleženka ITM 2013
»Super izobraževanje, super izvozni trening, ki ga toplo priporočam vsem mladim izvoznim managerjem. Pridobi se ogromno znanja, ki ga lahko v praksi uporabimo TAKOJ. Že potek izobraževanja te vodi do tega, da narediš določene korake naprej v podjetju, prodaji in izvozu. Čeprav gre za izvozni seminar, se pridobi ogromno znanja, ki se ga uporablja pri samem poslovanju podjetja, tudi na domačem trgu. Z eno besedo: odlično!«,
 
Goran Hafner, ISOMAT d. o. o., udeleženec ITM 2011
»Ker smo ravno načrtovali vstop na nove tuje trge, smo med »brskanjem« po spletni strani www.izvoznookno.si, našli tudi informacijo o tem izobraževanju. Naše podjetje že izvaža, pretežno v Nemčijo in Avstrijo,  počasi pa bi radi svoj trg v tujini še malo razširili, predvsem v skandinavske dežele. Najbolj se mi je vtisnilo v spomin zavedanje, da je analiza tujega trga izjemno pomembna in potrebna oziroma ključna pri odločanju za internacionalizacijo. Brez tega si človek kaj hitro postavi nerealno sliko o tem in misli, da bo kar šlo, kar je pogosto razlog za neuspešen prodor na tuj trg. Pa tudi sam način, kako priti do informacij o tujih trgih in sama orodja za analizo, ki so nam jih predstavili, se mi zdijo zelo uporabna. Sama zasnova tega izobraževanja je zelo dobra, saj delaš izvozni načrt svojega podjetja in pravzaprav vsa orodja lahko že naslednji dan uporabiš v praksi.«

Andraž Štalec, Red Orbit, d. o. o., udleženec programa 2011
»Že v našem prvem poslovnem načrtu smo imeli predvideno tudi poslovanje na tujih trgih, ki jo zdaj počasi odkrivamo. S programom izobraževanja sem zelo zadovoljen, ker te izkušeni strokovnjaki postopoma po korakih vodijo po poti do izvoza, in te opozorijo na pasti, na kaj je treba biti pozoren, ko se lotiš osvajanja novih trgov. Velika prednost tega izobraževanja pa je tudi to, da dobiš  nek širši pogled nekoga iz globalne ekonomije, ki morda drugače gleda na to. Izobraževanje je bilo nedvomno zelo koristno zame.«
 

Jurij Gašper, Gašper trženje, d. o. o., udeleženec programa 2011
»Med samim izobraževanjem sem začel bolj organizirano in strukturirano razmišljati o izvoznih aktivnostih našega podjetja.  Naše podjetje že zdaj polovico svojih prihodkov ustvari z izvozom, vendar pa smo se tega doslej lotevali precej intuicijsko.  V prihodnje se nameravamo na novo lotiti italijanskega trga, na trgih, na katerih smo že prisotni, pa svoj položaj še okrepiti.  Definitivno pa se bomo, kot so nam svetovali na izobraževanju, lotili zgolj tistih tujih trgov, na katere smo resnično pripravljeni in ne kar vseh po vrsti. Pri tem bomo uporabili znanja in orodja, ki smo jih dobili na tem izobraževanju, ki ga vsekakor priporočam vsem, ki šele razmišljajo ali pa so se že lotili vstopa na tuj trg.«
 
Jure Zadravec, Genelitik, d. o. o., udeleženec programa 2011
»Izobraževanje mi je »odprlo« oči glede samega izvoza in mi dalo sistematičen vpogled na to, kako se tega projekta sploh lotiti, saj naše podjetje doslej še ni poslovalo s tujino. Naša vizija je v naslednjih petih letih postati vodilno podjetje v Evropi na področju preventive in zdravega načina življenja s pomočjo biotehnologij. Trenutno je trg za naš izdelek še precej prost, saj nimamo prave konkurence, vseeno pa moramo delovati hitro, da nas kdo ne prehiti. Na nove trge bomo šli preko distributerjev, saj bi samostojen vstop prinesel prevelike stroške. Pri tem bodo zelo uporabna orodja, s katerimi smo se seznanili na delavnicah, na kaj se osredotočiti pri izvozu, kako se omejiti pri naboru tujih trgov in za začetek poskusno obdelati enega ali dva, potem pa nadaljevati, na kakšen način najti zanesljivega poslovnega partnerja, pa tudi na kakšen način predstaviti svoj izdelek potencialnim kupcem in še ogromno uporabnega. Res sem vesel, da sem imel možnost udeležbe na tovrstnem izobraževanju in se veliko naučiti, da se mi ne bo treba učiti na napakah.«

Igor Zgonc, Netis, d. o. o., udeleženec programa 2010
''Naše podjetje je v lanskem letu razvilo zanimiv produkt, ki je tudi v svetovnem merilu zelo konkurenčen, zato ga želimo prodati tudi na trge zunaj Slovenije, saj ugotavljamo, da je ta za nas postala premajhna. Na izobraževanje sem naletel povsem naključno, ko sem iskal načine, kako se lotiti izvoza, na kaj biti pozoren in koliko nas bo to stalo, saj znanj o mednarodnem poslovanju zaenkrat še nimamo veliko. Izobraževanje je preseglo moja pričakovanja, saj sem izvedel ogromno koristnih, predvsem pa uporabnih informacij. Presenetila so me tudi uporabna orodja, ki so nam jih predstavili in s pomočjo katerih bomo gotovo naredili odličen in učinkovit izvozni načrt. Predvsem je pozitivno to, da te nekdo korak za korakom vodi do cilja.''
 

Boštjan Demšar, Domel, d. d., udeleženec programa 2010
''Naše podjetje uspešno izvaža na kar 28 različnih trgov, tako da znanja s področja mednarodnega poslovanja že imamo. Ker pa nameravamo prodreti tudi na nove tržišča, pa je osvojitev novih, dodatnih znanj in orodij pri tem gotovo ključnega pomena. Z vsebino izobraževanja sem zelo zadovoljen, saj smo pod vodstvom odličnih predavateljev prevetrili strategijo našega podjetja ter se nato lotili razlogov, zakaj izvažati in kam ter kako se učinkovito lotiti tega. Za udeležbo na izobraževanju pa sem se odločil tudi zaradi spoznavanja novih ljudi, mreženja in izmenjave izkušenj.''


Sami Alayi, Alpineon d.o.o., udeleženec 2007 /2008
''Ker je domači trg za nas premajhen je bilo nujno, da se naše podjetje usmeri v izvoz. Največja korist je izvozni načrt, ki smo ga naredili. Vedno smo se za izvoz odločali na osnovi površnih ocen in nikoli nismo analizirali, kateri trg nudi našemu podjetju največje priložnosti. Sedaj imamo vsa orodja, da lahko analiziramo trge. Rad bi se zahvalil, saj sem res pridobil veliko znanja.''


Andreja Likar Pucihar, Pucihar-P d.o.o., udeleženka programa 2007/2008
''Prihajam iz malega podjetja, ki že izvaža. V okviru programa sem se veliko naučila, saj v osnovi nimam ekonomske izobrazbe. Podjetje je dobilo nov pogled na področje izvoznega poslovanja. Imamo veliko kupcev in v preteklosti smo se osredotočali na kupce in ne na trge. V prihodnje bomo to spremenili. Prepričana sem, da nam bo ta pristop koristil pri širitvi poslovanja na obstoječih trgih in pri vstopu na nove trge. Hvala vsem za izredno pozitivno izkušnjo.''


Miha Novak, M-Novak d.o.o., udeleženec programa 2005/2006
''Prihajam iz tradicionalno vodenega družinskega podjetja. S pomočjo znanja, pridobljenega v okviru ITM, smo ugotovili pomanjkljivosti našega izvoznega poslovanja. Oči so se nam široko odprle. Prej smo mislili, da moramo biti veliki, da bi lahko izvažali. Zdaj vemo, da bomo veliki, če bomo izvažali.''


Mitja Kolbe, Špica International d.o.o., udeleženec programa 2005/2006
''To je bila zelo pozitivna izkušnja. Večino izobraževanj je preveč teoretične narave, zato pozdravljamo praktično naravnanost programa. Naša odločitev, da gremo na mednarodne trge je bila sprejeta že ob ustanovitvi,  toda prišli smo do nivoja, ko smo ugotovili, da je potreben preskok. In s programom ITM smo dobili znanje, kako postati uspešen na mednarodnih trgih. Dobili smo jasen fokus kam naj gremo in na kakšen način. Prepričan sem, da bodo rezultati v prihodnje potrdili, da smo imeli prav.''

 

>>>>>>>>