DITP je izpostavil uspeh kampanje za spodbujanje tajskega izvoza v zadnjih sedmih mesecih
V poročilu za fiskalno leto 2025 je Oddelek za spodbujanje mednarodne trgovine (DITP) predstavil načrte za začetek 510 projektov, ki vključujejo več kot 700 dejavnosti. Cilj je ustvariti približno 92,36 milijard THB trgovinske vrednosti ter podpreti 261.804 podjetij.
Do zdaj so te pobude prispevale 36,92 milijarde THB trgovinske vrednosti in podprle 42.409 podjetij, je povedala generalna direktorica Sunanta Kangvalkulkij.

Ključne dejavnosti so vključevale štiri velike mednarodne sejme:
- Bangkok Gems and Jewelry Fair (dragulji in nakit)
- THAIFEX Horec Asia (hoteli, restavracije, gostinstvo)
- STYLE Bangkok (življenjski slog in moda)
- TAPA (avtomobili in avtomobilski deli).
Skupaj so ti dogodki ustvarili več kot 11,16 milijarde THB trgovinske vrednosti, kar je pomembno prispevalo k vstopu tajskih malih in srednje velikih podjetij na mednarodne trge.
Poleg tega je DITP podprl tudi tri dodatne pomembne dogodke:
- Bangkok Design Week
- ADFEST
- Bangkok Rights Fair.
Ti so skupaj prinesli dodatnih 256 milijonov THB trgovinske vrednosti.
V načrtu za preostanek leta so še trije večji dogodki:
- THAIFEX Anuga Asia 2025 (27.–31. maj)
- TILOG-Logistix (avgust)
- Bangkok Gems and Jewelry Fair (september).
Prav tako bo podprl Bangkok International Digital Content Festival, s pričakovanim prispevkom v višini najmanj 50 milijard THB.
V okviru strategije ministrstva za trgovino je DITP aktivno vključen v upravljanje sadja za leto 2025, ki vključuje sedem ukrepov in 25 akcijskih načrtov. Ena od pomembnih aktivnosti je že šesto leto zapored organizacija dogodkov za povezovanje podjetij s proizvajalci svežega sadja in predelanih kmetijskih izdelkov, kar je ustvarilo več kot 115,29 milijona USD (približno 4,04 milijarde THB).
Mednarodni trgovinski odnosi so okrepili tudi obiski namestnika ministra za trgovino Napinthorna Srisanpanga v Laosu in na Kitajskem, kjer so pregledali logistične poti in razpravljali o trgovinskih ovirah v sezoni sadja. Srečali so se tudi z uvozniki, da bi razširili izvozne kanale za tajski durian.
Promocijske kampanje so vključevale sodelovanje z vodilnimi mednarodnimi supermarketi. Na primer, prodaja longana iz province Lamphun je ustvarila 798 milijonov THB z indonezijskimi uvozniki. Tajsko sadje je bilo prav tako predstavljeno na mednarodnih sejmih, kot so:
- SIAL Francija (oktober 2024)
- BIOFACH Nemčija (februar 2025)
- Gulfood ZAE (februar 2025)
- Foodex Japonska (marec 2025)
- World Travel Market (WTM) v Latinski Ameriki, Brazilija (april 2025).

Prihodnji načrti vključujejo predstavitev tajskega sadja na sejmih:
- THAIFEX Anuga Asia 2025 (maj)
- Seoul Food & Hotel, Južna Koreja (junij)
- Fine Food Australia (september)
- China-Arab States Expo (september).
Na področju kulturne in kreativne industrije DITP podpira šest od štirinajstih ciljnih sektorjev, med njimi so knjige, igre, oblikovanje, moda, filmi in TV-serije. Ti trgi so usmerjeni v države, kot so Japonska, Južna Koreja, Kitajska, Hongkong, Tajvan, Singapur, Nemčija, Italija, Francija in ZDA. Od septembra 2024 do marca 2025 so te dejavnosti ustvarile več kot 9,66 milijarde THB trgovinske vrednosti in koristile 323 podjetjem.
Pripravil:
Slovenski poslovni klub Tajska
e-naslov: maeotrading@gmail.com