18.3. se začenja mednarodni pohištveni sejem na Kitajskem

četrtek, 11. februar 2021

Na 47. mednarodnem pohištvenem sejmu CIFF Guangzhou na Kitajskem bo sodelovalo več kot 4.300 razstavljavcev in preko 300.000 obiskovalcev iz celotne pohištvene industrije.

Sejem bo potekal med 18. in 21. marcem 2021 ter med 28. in 31. marcem 2021 v Canton Fair Complex in PWTC Expo, v mestu Guangzhou na Kitajskem.



Prvi del sejma, ki bo potekal od 18. do 21. marca, bo namenjen pohištvu za dom, pohištvu na prostem in pohištvu za prosti čas. Predstavljeni bodo najnovejši trendi v segmentu stanovanjskega pohištva, mednarodni trendi oblikovanja, sodobno pohištvo in notranja oprema ter zunanje pohištvo.

Drugi del sejma, ki bo potekal od 28. do 31. marca, pa bo osredotočen na pisarniško pohištvo, trgovsko pohištvo, pohištvo za hotele, na pohištvene stroje ter surovine za pohištveno industrijo. Predstavljeni bodo pohištveni sistemi in stoli za delovno mesto, trendi in rešitve za pametno pisarno, pohištvo za javne in poslovne prostore, pohištvo za šole, za zdravstveno oskrbo in za potrebe starejših. Hkrati bodo predstavljene tudi najnovejše tehnologije, stroji, materiali in vse bistvene komponente za pohištveno industrijo.



CIFF Guangzhou je edini pohištveni sejem na svetu, ki pokriva celotno industrijsko verigo. Sejem povezuje trgovine s pohištvom, podjetja, distributerje in razstavljavce v več mestih, spodbuja ustvarjalnost in inovativnost, organizira različne prireditve, povezuje oblikovalce z različnimi ustanovami ter se povezuje z nepremičninsko industrijo.

Kitajski mednarodni pohištveni sejem CIFF Guangzhou bo letos usmerjen na trende oblikovanja, svetovno trgovino in celotno dobavno verigo. S tem novim pozicioniranjem bo CIFF Guangzhou spodbujal oblikovalske inovacije in si prizadeval za povečanje domače prodaje v post-epidemičnem obdobju.

Letos se CIFF Guangzhou osredotoča tudi na ustvarjanje funkcionalne platforme za povečanje domače prodaje in izvoza, preko katere nameravajo okrepiti poslovanje, združevati vodilne blagovne znamke, prepoznavati nove panožne trende in značilnosti trga, povezovati razstave in trgovine ter natančneje definirati doseg potrošnikov z natančnim trženjem. Za spodbujanje globalne trgovine se bodo na sejmu osredotočili na čezmejno e-poslovanje, program CIFF Global Partners in spletno razstavno platformo.

Več informacij in prijava na sejem
 

Viri: Factiva, PRNewswire-AsiaNet , Australian Associated Press 

Več informacij o globalnih trendih na področju lesne in pohištvene industrije