Globalni spletni trg potovanj bo v 2025 vreden 765,3 mlrd USD

četrtek, 10. marec 2022
 

Pandemija Covid-19 je med podjetji v potovalni in turistični industriji pospešila potrebo po hitrem vlaganju v digitalne strategije.

Vse več potrošnikov se preusmerja na spletne rezervacije potovanj, zato analitiki opozarjajo, da bodo podjetja, ki ne bodo vlagala digitalno strategijo, svojim konkurentom omogočila, da prevzamejo večji delež na trgu.
 
Turistične agencije se vse bolj preusmerjajo k spletnemu delovanju, da bi zadovoljile spremembe v povpraševanju potrošnikov in ohranile nizke stroške poslovanja. Vedenje potrošnikov se je med pandemijo spremenilo in trend spletnega poslovanja se bo po ocenah analitikov nadaljeval tudi v prihodnje.
 

Globalni spletni trg potovanj bo v 2025 vreden 765,3 mlrd USD.

Pandemija COVID-19 je leta 2020 zdesetkala turistično industrijo. Potovanja so se v tem letu skoraj ustavila, zaradi česar se je vrednost svetovnega spletnega trga potovanj medletno zmanjšala za -60,1 % na 236,7 mlrd USD. 

Svetovni spletni trg potovanj naj bi po ocenah analitikov GlobalData v obdobju 2022-2025 rasel po 8 % povprečni letni stopnji in leta 2025 dosegel vrednost 765,3 mlrd USD.
 

Digitalne strategije bodo podjetjem v turističnem sektorju zagotovile preživetje v obdobju okrevanja po pandemiji.  

Pandemija je močno prizadela turistična podjetja, prekinila delovanje, povzročila nizko povpraševanje potrošnikov in ustvarila dodatne stroške. Kljub temu so mnoga podjetja izkoristila te izredne razmere in pospešila svojo digitalno preobrazbo. Številna podjetja so implementirala tehnološke rešitve, usmerjene v stranke, ki so se lahko spopadla z izzivi, ki jih je povzročila pandemija, kot je na primer zmanjšanje fizičnih interakcij s strankami. Takšne rešitve bodo podjetjem v turističnem sektorju zagotovile preživetje v obdobju okrevanja po pandemiji. 
 
Značilnost vodilnih spletnih potovalnih agencije je integracija in uporaba najnovejših tehnologij, zato največje potovalne agencije, kot sta Airbnb in Trip.com, že označujejo predvsem kot tehnološka podjetja. 
 
V strategijah spletnih potovalnih agencij imajo pomembno vlogo personalizacija, Big data, potovalne aplikacije, umetna inteligenca in strojno učenje. Vodilni konkurenti veliko vlagajo v ta področja, da bi zadovoljili naraščajoče potrebe potrošnikov.
 

 
Viri: Factiva, GlobalData
 

Preberite tudi:

Globalni trendi na področju turizma

Vpliv rusko-ukrajinske vojne na turistični sektor