Hyatt kupuje Apple Leisure Group za 2,3 mlrd EUR

četrtek, 19. avgust 2021

Ameriška hotelska družba Hyatt Hotels Corporation je dosegla dogovor o nakupu Apple Leisure Group (ALG) za 2,7 mlrd USD ali približno 2,3 mlrd EUR. Transakcija bo predvidoma zaključena v Q4 2021, odvisno od pogojev in ustreznih odobritev nadzornikov trga. Družbo ALG bo še naprej vodil dosedanji izvršni direktor Alejandro Reynal, ki bo postal tudi član Hyattove vodstvene ekipe.

Družba Hyatt pričakuje, da bo z nakupom okrepila svoj vodilni položaj v segmentu luksuznih all-inclusive storitev in dosegla še nove trge, zlasti v Evropi. ALG na trgu deluje prek več podjetij, med katerimi izstopa družba za upravljanje AMResorts, ki se osredotoča na luksuzna letovišča. Te trži pod blagovnimi znamkami, kot sta Dreams ali Secrets. Obe blagovni znamki sta prisotni v Španiji, kjer imata sedež na Kanarskih in Balearskih otokih. Blagovna znamka Alua je najbolj razširjena v Evropi, saj ima samo v Španiji skupno 35 obratov, ki so večinoma hoteli s štirimi zvezdicami.

Skupaj portfelj ALG obsega več kot 33.000 sob in se je iz 9 letovišč v letu 2007 povečal na približno 100 do konca leta 2021. Portfelj pa dodatno obsega še 24 projektov v razvoju, od tega jih je največ na Karibih. ALG-jev program zvestobe strank, Unlimited Vacation Club, ima več kot 110.000 članov in je v zadnjih 5 letih dosegal 18 % povprečno letno rast.

Ko bo transakcija končana, bo imela družba Hyatt največji portfelj luksuznih all-inclusive letovišč na svetu. Z nakupom bo ta hotelska veriga podvojila portfelj svojih letovišč in postala največji upravljavec luksuznih hotelov v Mehiki in na Karibih. Prav tako bo razširila svojo prisotnost v Evropi za 60 %. Nakup bo razširil prisotnost blagovne znamke Hyatt na 11 novih lokacij.

Več kot 80 % nakupa bo družba Hyatt financirala s kombinacijo razpoložljive gotovine (približno 1 mlrd USD) in z refinanciranjem dolga družbe.

Družba Hyatt Hotels Corporation ima sedež v Chicagu v ZDA in je ena največjih svetovnih hotelskih verig. Konec prve polovice tega leta je imela družba več kot 1.000 all-inclusive hotelov in letovišč v 68 državah, razporejenih po 5 celinah. Ker je pandemija COVID-19 povzročila velike spremembe v turističnem sektorju, namerava družba Hyatt vzporedno z nakupom ALG prodati precej svojih nepremičnin. Samo v letu 2021 ima v načrtu prodajo nepremičnim v vrednosti 1,5 mlrd USD. Pri tem namerava družba ohraniti svoje blagovne znamke in upravljanje hotelov.



Viri: Factiva, CE NoticiasFinancieras

Več informacij o globalnih trendih na področju turizma