Nova širitev češkega spletnega trgovca s pohištvom Bonami

četrtek, 23. september 2021

Bonami, češki spletni trgovec s pohištvom, se je ponovno razširil na nove trge. Po uspešni širitvi na trge Srednje Evrope se je zdaj razširil še v Slovenijo, na Hrvaško ter v Litvo in Latvijo. Vse te države se nahajajo blizu trgov, na katerih je Bonami že prisoten in predstavljajo potencial za spletno prodajo.

S to širitvijo je podjetje skoraj podvojilo število držav, v katerih je prisotno. Na novih trgih bo Bonami postopoma ponujal vse svoje storitve, vendar se bo prilagajal željam lokalnih strank. Podjetje načrtuje, da bo v naslednjih 5 letih med 5 ključnimi konkurenti na trgu.

Odločitev za širitev so spodbudili dobri poslovni rezultati leta 2020, ki je bilo za Bonami zelo uspešno leto, kljub zapletom, ki jih je povzročila pandemija. Pavel Vopařil, izvršni direktor Bonamija je povedal, do so v podjetju ocenili vrsto demografskih in gospodarskih kazalnikov, stanje na trgih in stopnjo konkurence. Zelo pomembno vlogo pri odločitvi za širitev je odigral potencial, ki ga vidijo na teh trgih.

Med drugim želi Bonami izkoristiti potencial Hrvaške in Slovenije na področju uporabe mobilnih telefonov. »V nekaterih primerih je možno, da ljudje še vedno niso vešči spletnega nakupovanja, zato bi jim radi ponudili storitve, s katerimi bo to spletno nakupovanje potekalo čim bolj gladko. Poleg tega so izbrani trgi v zadnjih nekaj letih hitro rasli in ne kažejo znakov upočasnitve. Latvija in Litva pa imata visoko stopnjo internetne povezave in velik potencial na področju notranje opreme.«

Bonami bo na novih trgih postavil lokalne ekipe, ki bodo pri ustvarjanju prilagojenih storitev upoštevale zahteve in preference vsakega trga. Kot na vseh drugih trgih bo Bonami ponujal svoje edinstvene storitve in izbor izdelkov. Sprva bo na voljo približno 40.000 izdelkov, predvsem manjših kosov pohištva in izdelkov za dom, postopoma pa se bo ponudba razširila tudi na večje izdelke.

Sprva bodo vse izdelke dobavljali iz skladišča v Pragi, ki so ga pred kratkim razširili na približno 40.000 m2. Za izdelke na zalogi (teh je več kot 20.000) se postopek dobave začne v 5 urah od trenutka oddaje naročila, dostava izdelkov pa je v sodelovanju z lokalnimi partnerji zagotovljena v 3 dneh. Izdelke, ki niso na zalogi, pa bodo, podobno kot na drugih trgih, dostavili v nekaj tednih.

Bonami se je sprva predstavil na češkem trgu, nato pa še na Poljskem (2014), na Slovaškem (2015), v Romuniji (2016) in nazadnje na Madžarskem (2018). Letos so temu sledile še Slovenija, Hrvaška, Litva in Latvija.

Bonami je v letu 2020 beležil dobre poslovne rezultate, še posebej v Romuniji, kjer se mu je prodaja medletno povečala za skoraj 60 % na 10 mio EUR. Na vseh trgih skupaj (Češka, Slovaška, Madžarska, Poljska, Romunija) je podjetje lani ustvarilo 70 mio EUR prodaje, kar je približno 40 % več kot leta 2019.


Pavel Vopařil, izvršni direktor podjetja Bonami

Viri: Factiva, Ceska informacni agentura, Nine O'Clock Online
 
Več informacij o globalnih trendih na področju lesne in pohištvene industrije