Rast prodajnih kanalov na italijanskem maloprodajnem trgu prehrambenih izdelkov in izdelkov široke potrošnje za gospodinjstva

četrtek, 11. april 2019

Maloprodajni trg prehrambenih izdelkov in izdelkov široke potrošnje za gospodinjstva v Italiji je razdrobljen. Vodilni prodajni kanal na italijanskem trgu predstavljajo hipermarketi, supermarketi in diskontni trgovci s 46,7% deležem v skupni vrednosti trga. Štirje največji trgovci na tem trgu, in sicer Coop Italia, CONAD, Esselunga SpA in SELEX Gruppo Commerciale S.R.L., predstavljajo približno petino trga.

Čeprav so prihodki, ki jih ustvarijo posamezni potrošniki, minimalni, skupaj predstavljajo širše interese potrošnikov, zato si trgovci ne morejo privoščiti zanemarjanja občutljivosti kupcev. Vseeno pa imajo trgovske verige ključno vlogo pri oblikovanju povpraševanja potrošnikov.

Rast različnih prodajnih kanalov pa potrošnikom ponuja vse več alternativ za nakupovanje izdelkov in na ta način veča njihovo moč. Zanimive postajajo med drugim prodajalne z lokalno pridelano hrano, med tem ko rast spletne prodaje potrošnikom omogoča povsem novo obliko nakupovanja. Ob tem, pa tudi porast družbenih medijev povečuje moč v rokah potrošnikov, saj lažje poudarjajo slabe storitve in izdelke oziroma nakupovalne izkušnje nasploh. Socialna omrežja omogočajo potrošnikom, da postanejo kolektivni glas v nasprotju s položajem individualnega kupca v preteklosti.

V letu 2017 je maloprodaja prehrambenih izdelkov in izdelkov široke potrošnje preko spleta dosegla približno 0,3 % celotne prodajne vrednosti trga v državi. Pričakuje se, da se bo maloprodaja preko spleta povečala s 15,3-odstotno skupno letno stopnjo rasti (CAGR) za obdobje 2017–2022 in bo do leta 2022 predstavljala približno 0,6 % celotne prodajne vrednosti trga.

Vir: MarketLine

Več informacij o poslovnem okolju Italije

Več informacij o globalnih trendih na področju živilske industrije