Švicarski Coop se širi v Španijo

torek, 20. april 2021

Švicarska trgovska veriga Coop je prevzela družbo GM Food, z jasnim ciljem širjenja svojega poslovnega modela v Španiji in vzpostavitve sedeža v južni Evropi.
 
Coop Group (Coop) je 2. največja švicarska živilska veriga, ki je prisotna v več državah po svetu. Njena zgodovina sega v leto 1864, ko je bila ustanovljena kot zadružna ustanova. Danes je Coop večnacionalna družba, ki konkurira velikim trgovskim verigam, kot so Lidl, Aldi in Migros. Coop ima poleg lastnih supermarketov tudi bencinske črpalke, lekarne in parfumerije. Sedež družbe je v mestu Basel, v Švici.
 
Za nakup GM Food (prej Miquel Alimentació), ki je bil do sedaj v lasti kitajskega Bright Food, je Coop plačal približno 230 mio EUR.
 
GM Food je prisoten po vsej Španiji, zahvaljujoč več kot 800 franšiznim supermarketom s podjetji Spar, Suma in Proxim. Ni še znano, ali bodo prvotni načrti te nove verige zajemali preoblikovanje obstoječih prodajaln GM Food, ali gre za nov začetek velike širitve drugod po državi. GM Food ima trenutno pisarne v Burgosu, Malagi, v Las Palmas na Kanarskih otokih, v Barceloni, Tarragoni, Gironi in v Madridu.
 
V več kot 800 franšiznih supermarketih v Španiji, 70 veleprodajnih distribucijskih mestih in 6 logističnih platformah, je družba GM Food v zadnjih letih zaposlovala preko 2.500 delavcev in ustvarila letno več kot 1 mlrd EUR prometa.
 
S skoraj 25.000 zaposlenimi po vsem svetu in prihodkom več kot 10 mlrd CHF Coop izstopa po sodobnosti, kakovosti in inovacijah.

V svojem portfelju ponuja Coop visoko kakovostna ekološka živila, pa tudi gurmanska in specializirana živila. Coop je bil prvi v Evropi, ki je prodajal hamburgerje, narejene iz žuželk. Poleg tega imajo v svoji ponudbi tudi živila priznanih firm, kot so Fooby, Sapori d'Italia in The Karma Shop, ki se ukvarjajo z vegansko, ekološko ali specializirano hrano.
 
Coop se nikoli ni odločil za nizko cenovno politiko (kot na primer Alcampo), ampak raje za inovativnost in kakovost. Vse njegove supermarkete dopolnjuje ponudba bencinskih črpalk ali lekarn, pa tudi nova storitev hrane za s seboj (take-away), ki bo kmalu na voljo tudi v Španiji.

Konkretne, podrobne načrte za širitev v Španiji, bo Coop razkril šele čez dober mesec. A dejstvo je, da je Coop vstopil na španski trg z namenom, da vzpostavi nov koncept supermarketa, s katerim si namerava pridobiti španske potrošnike.

 
Viri: Factiva, CE NoticiasFinancieras
 
Več informacij o globalnih trendih na področju živilske industrije