Unilever bo investiral 1 mlrd EUR v boj proti podnebnim spremembam

torek, 16. junij 2020

Družba Unilever se je zavezala, da bo v naslednjem desetletju v okoljske projekte, ki bodo izboljšali "zdravje planeta", vložila 1 mlrd EUR. Prav tako ima cilj izničiti emisije toplogrednih plinov iz vseh svojih izdelkov do leta 2039, to je 11 let pred rokom Pariškega sporazuma o podnebnih spremembah za omejitev globalnega segrevanja na 1,5 ° stopinj.

Unilever, angleško-nizozemska družba, ki izdeluje izdelke za široko potrošnjo, se tako odziva na obseg in nujnost krize podnebnih sprememb. V naslednjih 10 letih bo skupina vlagala v številne projekte, povezane s podnebnimi spremembami, kot so pogozdovanje, ohranjanje vode, zaščita divjih živali in zaseganje ogljika. Neto cilj ničelnih emisij vključuje tudi zmanjšanje emisij v podjetju do leta 2030, kot je na primer zmanjšanje porabe električne energije v pisarnah.

Ogljični odtis toplogrednih plinov podjetja Unilever je v letu 2019 znašal okoli 60 mio ton ogljikovega dioksida. Podjetje bo prednostno vzpostavilo partnerstva z dobavitelji, ki so si prav tako zastavili cilje za zmanjšanje emisij. Vzpostavili bodo sistem, v katerem bodo morali dobavitelji prijaviti ogljični odtis za blago in storitve. Na vsaki embalaži bo v letu 2039 tudi naveden ogljični odtis (ogljični odtis je izraz za skupek ogljikovega dioksida ter drugih toplogrednih plinov, ki jih v okolje neposredno ali posredno spusti določen objekt, naprava, izdelek, proces ali telo).
 
Unilever se z novo strategijo pridružuje peščici podjetij, ki obljubljajo neto nič emisij v svoji dobavni verigi. Med njimi sta tudi živilska skupina Nestle in nemški proizvajalec dvigal Thyssenkrupp AG. Ti dve podjetji sta si zastavili tak cilj do leta 2050, kar je rok, ki ga določa Pariški sporazum o podnebnih spremembah za omejitev globalnega segrevanja.
 
Unilever namerava v boju proti podnebnim spremembam do leta 2023 vse formulacije izdelkov biološko razgraditi in doseči oskrbovalno verigo brez krčenja gozdov. V družbi bodo za povečanje sledljivosti in preglednosti znotraj svoje dobavne verige uporabili nove digitalne tehnologije, kot so satelitsko spremljanje, sledenje geo-lokacije in »blockchain« tehnologijo.
 
Unilever Plc je večnacionalno podjetje, ki proizvaja izdelke za široko potrošnjo. Podjetje deluje v Aziji, Afriki, Evropi in Ameriki. Področja izdelkov podjetja so prehrana, izdelki za osebno nego in izdelki za nego doma. Med živilske izdelke spadajo juhe, omake, prigrizki, majoneza, solatni prelivi, margarine, namazi, izdelki za kuhanje, sladoled, pijače na osnovi čaja in izdelki za uravnavanje teže. Med najbolj znane blagovne znamke podjetja spadajo Hellmann's, Knorr, Lipton, Magnum, Cornetto in druge. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 1930, sedež pa ima v Londonu, v Združenem kraljestvu.V letu 2019 je skupina ustvarila 50,6 mlrd EUR (45.603,80 mio GBP), zaposlovala pa 149.867 delavcev.

Viri: Factiva, Reuters, The Guardian

Več informacij o globalnih trendih na področju živilske industrije