V južnokorejskih trgovinah je veliko povpraševanje po prehranskih dopolnilih

četrtek, 01. junij 2023
 

Visoka rast prodaje prehranskih dopolnil v trgovinah z mešanim blagom 

Prodaja prehranskih dopolnil v zadnjih 2 letih beleži v Južni Koreji visoko rast, predvsem zaradi povečanega poudarka na zdravju med pandemijo.

Južnokorejske trgovine z mešanim blagom so v letošnjem letu zabeležile visoko rast prodaje prehranskih dopolnil. 
  • V južnokorejski verigi trgovin z mešanim blagom GS25, ki jo upravlja GS Retail Co., je prodaja prehranskih dopolnil v prvih 4 mesecih leta 2023 narasla za 59,5 %.
  • Tudi južnokorejska trgovska veriga CU je poročala o močni prodaji prehranskih dopolnil v obdobju januar – april 2023. Prodaja prehranskih dodatkov se jim je v tem obdobju medletno povečala za 46,7 %, kar je največ v zadnjih 3 letih.Visoko rast prodaje so v obdobju januar – april 2023 zabeležili tudi pri proteinskih pijačah, katerih prodaja je v tem obdobju narasla za 130,4 % v primerjavi z letom prej.
  • Prodaja prehranskih dopolnil v trgovski verigi 7-Eleven je v prvih 4 mesecih letošnjega leta v primerjavi z enakim obdobjem lani zrasla za 80 %.

Zaradi velikega povpraševanja je več blagovnih znamk lansiralo prehranska dopolnila za ekskluzivno prodajo v trgovinah z mešanim blagom. 
 
Podjetje hy Co., nekdanji Korea Yakult, je na primer februarja letos lansiralo novo fermentirano mlečno pijačo, ki vsebuje L-teanin, za katero se je izkazalo, da odpravlja tesnobo in je na voljo samo v trgovinah z mešanim blagom. 

V lokalnih trgovinah sta voljo 2 vrsti prehranskih dopolnil, preprosta prehranska dopolnila in nutracevtiki.  
V nasprotju s prvimi, ki preprosto vsebujejo prehranske sestavine na svoji etiketi, se nutracevtiki nanašajo na kateri koli izdelek, ki ga je Ministrstvo za varnost hrane in zdravil odobrilo zaradi njegove učinkovitosti pri ohranjanju in izboljšanju zdravja ljudi.  

 

Južnokorejski trg prehranskih dopolnil

Južnokorejski trg prehranskih dopolnil je v letu 2022 dosegel vrednost 5,57 mlrd USD (5,28 mlrd EUR).

Po napovedih analitikov Insights10, naj bi trg do leta 2030 rasel po 9,5 % povprečni letni stopnji ter v letu 2030 dosegel vrednost 11,52 mlrd USD (10,94 mlrd EUR).

Po podatkih južnokorejskega ministrstva za varnost hrane in zdravil je bilo leta 2012 v državi na voljo 12.495 različnih vrst prehranskih dopolnil, število pa se je do leta 2019 povečalo na 26.342.

2 najbolj razširjeni prehranski dopolnili v Južni Koreji sta bili v preteklih letih rdeči ginseng in probiotiki.

A ko se je več mladih začelo zanimati za skrb za svoje zdravje, je skokovito narasla tudi prodaja drugih prehranskih dopolnil, kot so kolagen, hialuronska kislina in multivitamini.

V Južni Koreji so gospodinjstva leta 2021 v povprečju porabila 259,5 USD (246,43 EUR) za prehranska dopolnila. Prehranska dopolnila uživa 84,5 % Južnokorejcev.

V Južni Koreji je vse večje povpraševanje potrošnikov po izdelkih, ki so prenosljivi in enostavni za uporabo. Prehranska dopolnila v vrečkah, kot je izvleček ginsenga EveryTime Balance Fit, so trenutno najbolj priljubljena izbira med južnokorejskimi kupci.

V Južni Koreji se povečuje povpraševanje tudi po izdelkih, ki spodbujajo zdravo staranje, kot so dodatki za zdravje sklepov, vse bolj priljubljeni pa postajajo tudi personalizirani režimi prehranskih dopolnil.
 

Glavni konkurenti na trgu

  • Dong-A Pharmaceutical
  • CJ HealthCare
  • Kolmar Korea
  • Nongshim
  • Il-Yang Pharm
  • Pulmuone Health & Living
  • Amway Korea
  • GNC Korea
  • Viva Health
  • DSM Nutritional Products AG
  • NOVAREX
  • Cellromax
  • Biovea
  • Nestlé
  • GlaxoSmithKline
 

Viri: Factiva, Maeil Business Newspaper, ?Insights10


 

Preberite tudi: 

Globalni trendi na področju hrane in pijače

Globalni trendi na področju farmacije

Priložnosti na trgu Južne Koreje




Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo: