V Mehiki kljub inflaciji prodaja pohištva še naprej raste

četrtek, 05. januar 2023
 

V prihodnjih letih kljub inflaciji napovedana rast prodaje pohištva 

Proizvajalci pohištva so v Mehiki v letih 2020 in 2021 beležili rekordne dobičke, saj so bili ljudje zaradi omejitvenih ukrepov v času pandemije motivirani za preoblikovanje svojih domov.
 
Kljub sprostitvi omejitvenih ukrepov v letu 2022 so dobički podjetij v tem sektorju še naprej rasli, kar je naraščajoči trend, za katerega pričakujejo, da se bo nadaljeval tudi v letu 2023.
 
Inflacija za rast prodaje pohištva pri tem ni ovira. Čeprav se je les kot osnovna surovina za pohištvo podražil za okoli 20 %, je to imelo le manjši vpliv na maloprodajne cene pohištva, raven porabe pa se ni zmanjšala.
 
Združenje proizvajalcev pohištva zvezne države Jalisco (AFAMJAL), ki je največja poslovna institucija v sektorju v državi, ocenjuje, da se je v letu 2022 prodaja pohištva po vsej državi povečala med 7 % in 8 %, takšen trend pa se bo nadaljeval tudi v letih 2023 in 2024.
 
Povprečna rast sektorja pred pandemijo je bila med 4 % in 5 %.
 
Čeprav napovedi kažejo na verjetno gospodarsko recesijo v letu 2023, to ne vpliva na kratkoročne napovedi sektorja.
 
Odprava omejitvenih ukrepov je povečala tudi zasedenost hotelov in s tem pospešila prodajo pohištva, namenjenega hotelskemu sektorju.
 

Pohištveni sejem v Guadalajari – februar 2023 

Združenje AFAMJAL vsako leto organizira 2 pohištvena sejma v Guadalajari, glavnem mestu zvezne države Jalisco. Sejma proizvajalcem pohištva pomagata pri iskanju novih strank in sklepanju pogodb.
 
Naslednji sejem bo potekal februarja 2023, na njem pa se bo predstavilo 470 razstavljavcev. To je več od 420, kolikor jih je bilo pred pandemijo.
 
Pred pandemijo, februarja 2020, je ta dogodek entiteti prinesel prihodek v višini 640 mio USD, pa napovedih pa naj bi se ta številka letos povišala na 700 mio USD.
 

Mehiški proizvajalci pohištva se soočajo z izzivi, kako izkoristiti potencial rasti

Mehiška pohištvena industrija letno ustvari 31.250 mio MXN (1,474,96 mio EUR) in ima velik potencial rasti. Sooča pa se z več izzivi, kot so konkurenca kitajskih proizvajalcev, pomanjkanje surovin s strani lokalnih dobaviteljev in pomanjkanje delovne sile.


 

Konkurenca kitajskih proizvajalcev

Uvoz izdelkov, izdelanih na Kitajskem, je velik, ker je kompenzacijski davek za vnos pohištva v državo zelo nizek, poleg tega pa je kitajska delovna sila tudi cenejša. Kitajci se z mehiškimi proizvajalci pohištva tudi dogovarjajo za izdelavo pohištva po zelo nizkih cenah.
 

Pomanjkanje lokalnih surovin

Drug izziv, s katerim se srečujejo mehiški proizvajalci pohištva, je pomanjkanje lokalnih surovin, zlasti borovega lesa, ki ga morajo uvažati. Lesa primanjkuje zaradi pandemije Covid-19 in nekaterih dodatnih vladnih omejitev za dovoljenja za obrezovanje dreves in prevoz lesa.
Druga surovina, ki jo je težko dobiti, so tkanine za pohištvo, ki jih večinoma uvažajo.
 

Pomanjkanje delovne sile

Eden od velikih izzivov mehiške pohištvene industrije je tudi pomanjkanje kvalificirane delovne sile.
Mehiški proizvajalci pohištva ustvarijo skoraj 160.000 delovnih mest po vsej državi. Države z največjim številom delavcev v pohištveni industriji so Baja California, State of Mexico, Tamaulipas in Jalisco.
 

Viri: Factiva, CE NoticiasFinancieras, CE Nafta, Tetakawi

 

Preberite še:


Globalni trendi na področju lesne in pohištvene industrije

Priložnosti na mehiškem trgu




Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo: