Kitajski avtomobilski proizvajalec NIO se širi v Evropo

četrtek, 05. junij 2025


Kitajski avtomobilski proizvajalec električnih vozil NIO načrtuje širitev na 7 dodatnih evropskih trgov - v Avstrijo, Belgijo, Luksemburg, Romunijo ter na Češko, Poljsko in Madžarsko.

Na te trge namerava vstopiti v letih 2025 in 2026, s čimer bo lokalnim uporabnikom ponudil inovativno, trajnostno in vrhunsko izkušnjo mobilnosti.

Z dobro premišljeno večkanalno strategijo bo NIO povečal svoj doseg po vsej Evropi, hkrati pa bo še naprej gradil na svoji uveljavljeni poslovni in servisni mreži za neposredno prodajo potrošnikom na ključnih trgih.
 

Partnerstva z lokalnimi distributerji

  • V Belgiji in Luksemburgu se je NIO povezal s skupino Hedin Mobility Group, enim največjih evropskih ponudnikov mobilnosti. 
  • AutoWallis, vodilni ponudnik trgovine z avtomobili in storitev mobilnosti v regiji Srednje in Vzhodne Evrope, bo partner za Avstrijo in Madžarsko (od leta 2025) ter za Češko, Poljsko in Romunijo (do leta 2026).

Nova partnerstva temeljijo na dolgoročni viziji podjetja NIO o ustvarjanju trajnostnega ekosistema mobilnosti v Evropi in poudarjajo naraščajoči zagon strategije širitve podjetja.

NIO namerava v prihodnjih tednih tudi povečati število prodajnih mest s ponudbo svojih vozil na dodatnih evropskih trgih.
Evropa je osrednji steber globalne strategije proizvajalca NIO, saj je to regija v velikim potencialom za pametno, na uporabnika osredotočeno mobilnost.

Začetna ponudba na novih trgih bo vključevala izbiro dveh različnih blagovnih znamk, NIO in Firefly.





NIO se bo osredotočil na vrhunska pametna električna vozila, medtem ko bo nova blagovna znamka za vrhunska kompaktna električna vozila, firefly, ponujala majhno, inteligentno električno vozilo, prilagojeno urbanim uporabnikom.

Začetna cena modela Firefly bo okoli 127.422 HKD ali približno 15.087 EUR.

Nio pravi, da so vsa njihova vozila zgrajena na NIO lastniški programski in strojni platformi, ki vključuje inteligentne vozne zmogljivosti, pomočnika umetne inteligence NOMI in brezhibne funkcije povezljivosti.

V NIO so prepričani, da bodo njegovi partnerji z močno prisotnostjo v maloprodaji in strokovnim znanjem lokalnih trgov, izpolnili visoke standarde in zagotovili, da bodo uporabniki na teh novih trgih imeli koristi od enake brezhibne, vrhunske izkušnje, ki ji že zaupajo tisoči uporabnikov NIA po vsej Evropi. Izkušnja lastništva bo v celoti integrirana, od financiranja in servisa, do polnilne infrastrukture in digitalnih uporabniških storitev.
 

O podjetju NIO

NIO je globalno podjetje za pametna električna vozila, ustanovljeno novembra 2014.

Trenutno ima NIO pod svojim okriljem 3 glavne blagovne znamke: NIO, ONVO in Firefly.

10 let po ustanovitvi je NIO eno vodilnih podjetij na svetovnem trgu pametnih električnih vozil premium razreda, zavezano k spodbujanju lastnih raziskovalnih in razvojnih zmogljivosti za ključne tehnologije.

Do konca marca 2025 je podjetje vložilo in pridobilo več kot 9.900 patentov.

NIO ima raziskovalno-razvojne in proizvodne obrate v Šanghaju, Hefeiju, Pekingu, Nanjingu, Shenzhenu, Hangzhouu, Wuhanu, San Joseju, Münchnu, Oxfordu, Berlinu, Budimpešti, Singapurju in Abu Dhabiju.

Podjetje je vzpostavilo tudi prodajno in servisno mrežo na Kitajskem, Norveškem, Nizozemskem, Švedskem, Danskem, ter v Nemčiji, ZAE, Izraelu in Azerbajdžanu.

NIO Inc. trenutno ponuja 9 premium modelov pametnih električnih vozil pod blagovno znamko NIO, 1 pametno električno vozilo pod blagovno znamko ONVO in eno majhno, pametno, vrhunsko električno vozilo pod blagovno znamko Firefly.

V Q1 2025 je NIO zabeležil skupne prihodke v višini 1.658,4 mio USD, kar je 21,5 % več kot v enakem obdobju lani in -38,9 % manj kot v Q4 2024.

Čista izguba se je v Q1 2025 medletno povečala za 30,2 odstotka, v primerjavi s Q4 2024 pa za 5,1 % na 930,2 mio USD ali 859,4 mio EUR.

Dobave vozil so v Q1 2025 znašale 42.094, kar je 40,1 % več kot v enakem obdobju lani, vendar -42,1 % manj kot v Q4 2024.

NIO pričakuje, da bo v Q2 2025 dobavil med 72.000 in 75.000 vozil, skupni prihodki pa naj bi znašali med 2.689 mio USD (2.484,3 mio EUR) in 2.765 mio USD (2.554,5 mio EUR).

Viri:
  • Factiva
  • Just-auto
  • Market Line
  • Dow Jones
  • Foto: nio.com, firefly.world 
 

Preberite še:


Globalni trendi na področju avtomobilske industrije

Kitajski BYD v Evropi že proda več EV kot Tesla

Kitajski BYD odpira evropski poslovni in razvojni center na Madžarskem

Poslovno okolje Kitajske



Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo: