Zanimanje Američanov za luksuzno blago narašča

torek, 30. april 2024
 

V zadnjih letih se povpraševanje Američanov po luksuznih izdelkih kljub inflaciji povečuje

Glede na tržno analizo z naslovom Razcvet luksuza v ZDA, ki jo je v 2024 pripravilo podjetje YouGov America, je 15 % Američanov v zadnjih 12 mesecih kupilo luksuzno blago, v primerjavi z 9 % leta 2021.

Velik del kupcev luksuznih izdelkov (43 %) je v zadnjih 12 mesecih za luksuzne izdelke porabil več kot 1.000 USD.

Več kot četrtina ali 26 % vprašanih je izjavila, da bodo v naslednjih 12 mesecih verjetno kupili luksuzno blago, v primerjavi z 21 % v letih 2023 in 2022 ter 14 % v letu 2021.

Za 34 % predstavlja luksuzno blago dobro naložbo in so zanj pripravljeni plačati več denarja.

Čevlji so najbolj priljubljena kategorija luksuznih nakupov, saj predstavljajo več kot 40 % vseh nakupov luksuznih izdelkov. Čevljem sledita kategoriji kozmetičnih izdelkov in modnih dodatkov.

Večina kupcev kupuje luksuzne izdelke, da bi se nagradila (42 %), ali pa zato, ker se ob tem počutijo dobro. Več kot tretjina (36 %) Američanov je mnenja, da je kakovost luksuznih izdelkov boljša od standardnih izdelkov. 

Najbolj priljubljene blagovne znamke med Američani, ki so v zadnjih 12 mesecih kupili luksuzne izdelke:
  • Rolex (15 %)
  • Gucci (11,6 %)
  • Dior (9,3 %)
  • Coach (8,1 %)
  • Tiffany & Co. (8 %)  
 
Blagovne znamke, ki jih Američani nameravajo kupiti v letu 2024:
  • Gucci (36,3 %)
  • Rolex (32,3 %)
  • Dior (28,2 %)
  • Tiffany & Co. (25,7 %)
  • Louis Vuitton (22,9 %)
  • Prada (22,2 %) 


 

Trg luksuznih izdelkov v ZDA

Ameriški trg luksuznih izdelkov je v zadnjih 5 letih zabeležil močno rast. Trg je leta 2022 zrasel za 21,8 % in dosegel vrednost 80,8 mlrd USD.

ZDA so imele leta 2022 največji, 25,9 % delež na globalnem trgu luksuznih dobrin. Sledita Kitajska s 17,8 % in Nemčija s 4,1 %.

ZDA so vodilne na svetu po številu milijarderjev. Po podatkih Forbes jih je v ZDA v letu 2022 živelo 735.

Po napovedih MarketLine bo ameriški trg luksuznih dobrin v letu 2027 dosegel vrednost100 mlrd USD.
 

Potrošniški sektor je glavno gonilo ameriškega gospodarstva

Ameriško gospodarstvo, ki je največje na svetu, poganja predvsem zasebna potrošnja, ki predstavlja skoraj 70 % BDP.

Za leto 2024 je napovedana 2 % realna rast BDP. Zdravi obeti za gospodarstvo odražajo verjetnost, da bo poraba gospodinjstev ostala dokaj visoka.

Po napovedih EIU naj bi ameriški potrošniški trg leta 2027 dosegel 21,3 trln USD.

ZDA pogosto imenujejo dežela priložnosti. Zaradi močnega gospodarstva, sistema poslovnega priseljevanja, raznolike potrošniške baze, okolja, ki temelji na inovacijah, ter podjetjem prijaznih politik, ZDA privabljajo številna podjetja in vlagatelje z vsega sveta.

Perspektivna področja za tuja podjetja in investirorje:
  • tehnologija in inovacije
  • E-trgovina in maloprodaja
  • zdravstveno varstvo
  • biotehnologija
  • obnovljiva energija in trajnost
  • EdTech

Viri: Factiva, Chain Store Age, EIU, MarketLine Industry Profiles

 

Preberite še:

Gospodarstvo ter možnost vstopa na trg ZDA



Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo: