Sejem e-trgovine in spletnih storitev v Alžiriji

torek, 19. julij 2022
 

ECSEL, sejem e-trgovine in spletnih storitev, Alžir, 20. – 23. september 2022 


Od 20. do 23. septembra 2022 bo v Alžiru potekal 1. sejem spletne trgovine in spletnih storitev v Alžiriji -ECSEL.
Namen tega dogodka je dati strokovno razsežnost sektorju e-trgovine in spletnih storitev ter povezati in združiti različne akterje v tem nastajajočem sektorju.

Sejem ECSEL je namenjen vsem zasebnim ali javnim subjektov, ki so del ekosistema spletne trgovine in storitev, kot so spletne tržnice, ponudniki storitev dostave in logistike ter podjetja, ki ponujajo oblikovanje platform za e-trgovino oziroma spletne rešitve za podjetja in širšo javnost. Obiskovalci sejma bodo lahko sodelovali tudi v številnih debatah in delavnicah.
Ta dogodek je prvi te vrste v Alžiriji
 

V letu 2021 je spletna prodaja v Alžiriji beležila 38 % rast 

Tudi Alžirija je, podobno kot druge države po svetu, v času pandemije beležila visoko rast spletne prodaje. V letu 2021 se je ta povečala za 38 % in ustvarila 164 mlrd DZD, kar je približno 1,02 mlrd EUR.
Spletna prodaja bo v državi po napovedih analitikov dosegala visoko rast tudi v prihodnjih letih in naj bi po ocenah v letu 2026 dosegla že 690 mlrd DZD, kar je približno 4,30 mlrd EUR.
 

Največji spletni ponudnik v Alžiriji je Jumia Algérie

Največji spletni ponudnik v Alžiriji je Jumia Algérie, ki ima v državi približno 18 % tržni delež. To je tudi prva spletna prodajna platforma v Alžiriji, ki bo kmalu praznovala svojo 10. obletnico.

Jumiji je uspelo pridobiti zveste stranke s številnimi inovativnimi ponudbami, ki so prilagojene življenjskemu slogu njenih kupcev.
V Alžiru je na primer ponudila brezplačno dostavo za vse izdelke z oznako »Brezplačna dostava v Alžiru«. To storitev namerava razširiti tudi na druga mesta. Uvedla je tudi dodatne zmogljivosti za skrajšanje dobavnih rokov, tako da stranke v Alžiru prejmejo naročene pošiljke v manj kot 24 urah.

Jumia je odprla tudi prevzemna mesta, ki strankam omogočajo, da svoja naročila prevzamejo izven doma, po nižji ceni in ob uri, ki jim ustreza. Po vsej državi deluje okoli 120 prevzemnih mest.

Jumia, ki je vodilna na alžirskem trgu e-trgovine, je tudi prva platforma za spletno prodajo v Afriki. Aktivna je v 11 državah na afriški celini in upravlja tržnico, ki povezuje tisoče prodajalcev z več milijoni potrošnikov. Preko svojega finančnega sistema Jumia pay strankam omogoča nakupovanje, plačevanje računov in naročanje hrane.


 
Afriški trg spletne prodaje hitro raste. Odstotek uporabnikov interneta se še naprej povečuje in trenutno na mobilnem mediju dosega 66 % v Južni Afriki in 63 % v Severni Afriki. Alžirija ni izjema pri tem razvoju, saj ima že več kot 46 mio mobilnih uporabnikov, kar je 2,1 % več v primerjavi s prejšnjim letom. 
 
Viri: Factiva, AllAfrica, Algerie Presse Service, Euromonitor International
 

Preberite še:


Globalni trendi na področju IKT

Spletne prodajne platforme
 
Priložnosti na alžirskem trgu



 Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo: