Velike priložnosti v spletni prodaji modnih oblačil na indijskem trgu

četrtek, 25. april 2024
 

Do leta 2030 naj bi imela Indija že več kot 500 mio spletnih nakupovalcev 

Indijski trg spletne trgovine doživlja izjemen razvoj, ki je presegel geografske meje in ustvaril znatne tržne priložnosti.

Spletno nakupovanje se širi iz večjih mest tudi na manjša mesta, zato hitro raste tako število spletnih nakupovalcev, kot tudi število spletnih ponudnikov.

Projekcije kažejo, da bo vrednost trga e-trgovine v Indiji do leta 2030 presegla 400 mlrd USD, trg pa naj bi dosegal 19 % povprečno letno rast.

Do leta 2030 naj bi imela Indija že več kot 500 mio spletnih nakupovalcev.

Največjo rast indijskega trga e-trgovine naj bi v prihodnjih letih beležil segment modnih oblačil in dodatkov, katerega vrednost naj bi po napovedih do leta 2030 presegla 112 mlrd USD.

Trg spodbujata rast zagonskih podjetij D2C (Direct – to – consumer) in sprejemanje inovativnih tehnologij, kot je generativna umetna inteligenca.

Preberite še: Velik potencial indijske e-trgovine 
 

Velike priložnosti v spletni prodaji modnih oblačil 

Tržna analiza o stanju indijske e- trgovine, ki jo je v letu 2024 pripravilo analitsko podjetje Inc42 kaže, da Indijci zelo pogosto posodabljajo svojo garderobo in sledijo modnim smernicam. Istočasno se v državi hitro povečuje število spletnih uporabnikov. To kaže na velike priložnosti v spletni prodaji modnih oblačil. Ta segment naj bi do konca tega desetletja v Indiji dosegal 25 % povprečno letno rast in leta 2030 presegel vrednost 112 mlrd USD.
 
V okviru modnega segmenta bodo vodilna kategorija ženska oblačila in dodatki, ki naj bi do leta 2030 dosegla 50 % tržni delež in ustvarila več kot 56 mlrd USD prihodkov.
 
Kategorija moških oblačil in dodatkov naj bi predstavljala 29 % tržni delež, kategorija otroških oblačil in dodatkov pa 21 % tržni delež.

Največjo rast naj bi dosegla prodaja izven večjih mest. 
 

Financiranje zagonskih podjetij v spletni prodaji modnih oblačil 

V obdobju 2018 - 2023 je v Indiji več kot 200 novoustanovljenih podjetij za modno e-trgovino skupaj zbralo več kot 2,2 mlrd USD zagonskega kapitala. 

V tem obdobju so modne znamke D2C pridobile 93 % celotnega financiranja, ki ga je zbral indijski modni e-trgovinski prostor.
 
LensKart (ponudnik modnih očal) je zbral največ finančnih sredstev, kar 1,3 mlrd USD. Večjih zneskov financiranja so bili deležni med drugim še Bewakoof (modna oblačila), BlueStone (nakit), Melorra (nakit) in XYXX (modna oblačila).

Regijsko je največ finančnih sredstev zbrala regija glavnega mesta Delhi, in sicer več kot 1,4 mlrd USD v več kot 60 poslih. Sledili sta ji regija Mumbai s 300 mio USD in Bengaluru z 237 mio USD.

Največ pozornosti vlagateljev so pritegnila zagonska podjetja v pozni fazi. Od celotnega financiranja, zbranega v modnem e-trgovinskem prostoru, je 80 % ali 1,7 mlrd USD pristalo pri zagonskih podjetjih v pozni fazi.

Indijska modna zagonska podjetja vzbujajo zanimanje vlagateljev predvsem zaradi velike rasti indijskega trga e-trgovine.
Novoustanovljenim podjetjem v modi je uspelo pridobiti stroškovne prednosti, racionalizirati poslovanje in izločiti posrednike.
Poleg tega so platforme za e-trgovino modnim znamkam zagotovile izjemen tržni doseg, kar je dodatno spodbudilo njihov vzpon v državi.
 

Uporaba umetne inteligence 

Tudi indijska zagonska podjetja v e-trgovini so začela vključevati umetno inteligenco (AI) v svoje poslovanje.

Številna med njimi uporabljajo AI za prilagojena priporočila v realnem času in uporabljajo algoritme strojnega učenja (ML) znotraj svojih platform.

Takšen primer je spletna platforma Meesho, ki uporablja klepetalne robote, ki jih poganja AI. Preko klepeta s strankami lahko merijo uporabniške izkušnje, s tem pa povečajo svojo odzivnost.

Spletni ponudnik modnih oblačil Myntra želi z vodnikom po osebnem slogu My Stylist, ki temelji na umetni inteligenci, spremeniti modne in življenjske nakupovalne izkušnje. Ta spletni stilist strankam priporoča primerne obleke, ter zagotavlja personalizirano nakupovalno izkušnjo na platformi.

 


Viri: Factiva, Inc42 Media


 

Preberite še:


Globalni trendi na področju IKT

Spletne prodajne platforme

Kako e-izvažati


Indija postaja vse bolj privlačen trg za tuje proizvajalce

Gospodarstvo ter možnosti vstopa na indijski trg



Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo: