E-izvoz in e-trgovina


Uvoz in izvoz delujeta zelo podobno, pa naj si gre za navadno ali spletno prodajo preko e-trgovine. Dokumenti za izvoz, carina izvoza blaga in celo DDV se pri tem ne spreminjajo. Kar pa je drugače, je predvsem to, da vam splet, s pomočjo dobrega mednarodnega marketinga, nudi veliko večje možnosti za doseg ciljnih kupcev.
 
Z dobro urejeno spletno trgovino kar naenkrat ni več važno, kje so vaši kupci. Možen je izvoz na Hrvaško, v Švico ali celo izvoz blaga v tretje države.



Je pa treba v igro vstopiti čim prej. Prodaja preko spletne e-trgovine po vsem svetu namreč zelo hitro narašča in konkurenca je vsak dan večja in močnejša. Smernice nakazujejo, da bo leta 2040 skoraj 95 odstotkov vseh nakupov opravljenih prek spletnega trgovanja (Nasdaq).

To je priložnost, ki jo mora izkoristiti vsako slovensko podjetje, da bo lahko začelo izvažati na tuje trge ali okrepilo prisotnost na trgih, kjer je že prisotno.
 
Zaslužek preko spleta je vsekakor možen, tudi v tujini, je pa zato potrebna prava digitalna strategija podjetja. Ravno zato smo za vas pripravili nekaj nasvetov, kako začeti s prodajo preko interneta in pri tem uspeti tudi na mednarodnih trgih. Vabimo vas, da preučite: 
  • kaj sploh je spletna prodaja in kako vzpostaviti spletno trgovino?
  • Kako izvažati prek spletne trgovine – glavne priložnosti in na kaj je potrebno paziti.
  • Preko preprostega kviza preverite,  ali ste pripravljeni na e-izvoz.
Poglejte si pa tudi, kako vam lahko pomagamo pri e-izvozu. Na naši strani lahko tako med drugim najdete podrobno analizo 52 držav sveta in možnosti za izvoz vanje. Poleg tega pa vsako leto nudimo tudi izobraževanja, vezana na mednarodno poslovanje na splošno in v letu 2021 tudi specifično na spletno prodajo.

Spoznajte, kako vam lahko pomagamo!
 

Kaj je spletna prodaja in kako vzpostaviti e-trgovino?

 
Spletna prodaja zajema prodajo (in s tem tudi nakup) izdelkov ali storitev v elektronski obliki prek spleta ali mobilnih aplikacij. Nagovarja lahko končnega potrošnika (B2C) ali podjetja (B2B) ter vključuje:
 
  • lastno spletno trgovino,
  • prodaja preko digitalnih prodajnih platform (marketplaces, kot so Ebay, Amazon, Alibaba. Shopify, Etsy in druge),
  • prodajo prek družbenih omrežij,  
  • ali raznovrstne kombinacije vseh teh možnosti.
 
Za vas smo pripravili več informacij o tem, kako začeti s spletno trgovino, kakšen je trend, katere so prednosti in slabosti prodajnih platform in še veliko več. Uspešna spletna trgovina in mednarodni marketing sta namreč ključna za uspeh.
 
Tu si lahko bolj natančno preberete, kaj vse je potrebno za uspešno mednarodno spletno prodaja in spletno trgovino.

Dodatno pa smo za vas pripravili tudi praktične napotke kako sploh narediti spletno trgovino (v pripravi).
 

Kako e-izvažati?

 
Ko se odločite za e-trgovino, je izjemnega pomena, da poskrbite za ključne dejavnike uspešnega e-izvoza.

Za vas smo pripravili seznam 14 najpomembnejših dejavnikov, ki vplivajo na rast online prodaje vašega podjetja na tujih trgih s pomočjo e-izvoza. Dejavnike, ki vplivajo na uspešno spletno prodajo v tujini, smo sicer razdelili na 4 kategorije:
 
  1. Strateški dejavniki spletne prodaje.
  2. Dejavniki, povezani z izdelkom.
  3. Dejavniki, povezani s kadri.
  4. Tržni dejavniki.
  
Preverite torej 14 dejavnikov, ki vplivajo na uspešen spletni preboj na tuje trge. Preverite, na katere od teh stvari ste že pomislili in kaj še morate urediti.
 
Če pa se vam zdi, da imate vseh 14 dejavnikov že izpolnjenih, je čas, da preverite naš praktičen vodič, kako preko spleta začeti prodajati v tujino  (v pripravi).

Ali ste pripravljeni  na e-izvoz?

Če želite začeti izvažati ali okrepiti svoj izvoz z uporabo spletne trgovine, morate z gotovostjo vedeti ali ste se pripravljeni soočiti s tem izzivom. Če vam vse informacije, ki jih najdete na naši spletni strani ne bodo dovolj, vas vabimo, da opravite še naš kratek test in z njim ugotovite ali ste pripravljeni na e-izvoz oziroma spoznate stopnjo pripravljenosti svojega podjetja.
 
Bolj kot se boste na ta podvig namreč pripravili, lažje bo in večje bodo možnosti za uspeh.

Izpolnite test in z njim preverite tudi naše personalizirane nasvete.

Nato pa preverite še 5 najpomembnejših odločitev pred zagonom internacionalne spletne trgovine (v pripravi) in katerih 5 največjih napak podjetniki pogosto delajo pri prodaji na tuje trge  (v pripravi).
 

Kako vam lahko pomagamo pri  e-izvozu?

Pri prodaji preko spletne trgovine boste dosegli dobre rezultate le, če se boste na tovrstno poslovanje dobro pripravili. Zato ne pozabite na usposabljanja v povezavi z najrazličnejšimi izzivi, ki jih spletna prodaja prinaša.
 
Se mogoče sprašujete, kako izbrati prave trge za spletno prodajo v tujino (v pripravi)? Poleg uporabnega vodiča smo za vas pripravili informacije o možnostih izvoza na splošno in specifično o gibanju spletne prodaje in najpomembnejših spletnih ponudnikih v 52-tih državah iz celega sveta, ki ga redno dopolnjujemo z najnovejšimi informacijami:
 
Spletna prodaja po državah
Albanija Alžirija Avstralija Avstrija
Belgija Belorusija Bolgarija  Bosna in Hercegovina
Brazilija Češka Črna gora Danska
Egipt Estonija Finska Francija
Grčija Hrvaška Indija Iran
Irska Italija Izrael Japonska
Južna Koreja Republika Južna Afrika Kanada Kazahstan
Kosovo Latvija Litva Madžarska
Kitajska Severna Makedonija Mehika Nemčija
Norveška Nizozemska Poljska Portugalska
Romunija Rusija Slovaška Srbija
Španija Švedska Švica Turčija
Ukrajina Združeno kraljestvo ZDA Združeni arabski emirati
 

Z namenom, da bi se odzvali na potrebe slovenskih podjetij, pa vam pomagamo tudi pri pridobivanju najnovejših informacij o možnostih za mednarodno poslovanje in vas usmerjamo na: Mogoče sicer vsa ta izobraževanja delujejo kot zelo zahtevna, vendar so izredno učinkovita in vredna vsake minute vašega časa. Če ne verjamete nam, vprašajte za mnenje udeležence preteklih let.