E-izvoz
Vabimo vas, da preučite:
- kako izvažati prek spletne trgovine
- ali ste pripravljeni na e-izvoz
- kako vam lahko pomagamo pri e-izvozu.
Smernice nakazujejo, da bo leta 2040 skoraj 95 odstotkov vseh nakupov opravljenih prek spletnega trgovanja (Nasdaq).
To je priložnost, ki jo mora izkoristiti vsako slovensko podjetje, da bo lahko začelo izvažati na tuje trge ali okrepilo prisotnost na teh trgih.
Spoznajte kako vam lahko pomagamo!

Kaj je spletna trgovina?
Spletna trgovina je nakup ali prodaja izdelkov ali storitev v elektronski obliki prek spleta ali mobilnih aplikacij. Nagovarja lahko končnega potrošnika (B2C) ali podjetja (B2B) ter vključuje oblikovanje spletne trgovine, prisotnost na digitalnih prodjnih platfomah (marketplaces), prodajo prek družbenih omrežij ali raznovrstne kombinacije vseh teh možnosti.
Več informacij
Kako e-izvažati?
Ko se odločite za spletno trgovino, je izjemnega pomena, da poskrbite za ključne dejavnike uspešnega e-izvoza.
Predstavljamo vam 13 najpomembnejših dejavnikov, ki vplivajo na rast prodaje vašega podjetja na tujih trgih s pomočjo e-izvoza.
Več informacij
Ali ste pripravljeni na e-izvoz?
Če želite začeti izvažati ali okrepiti svoj izvoz z uporabo spletne trgovine, morate z gotovostjo vedeti ali ste se pripravljeni soočiti s tem izzivom. Vabimo vas, da opravite test Ali ste pripravljeni na e-izvoz in spoznate stopnjo pripravljenosti vašega podjetja.
Več informacij
Kako vam lahko pomagamo pri e-izvozu?
Pri izvozu preko spletne trgovine boste dosegli dobre rezultate le, če se boste na tovrstno poslovanje dobro pripravili. Ne pozabite na usposobljena v povezavi z najrazličnejšimi izzivi, ki jih e-izvoz prinaša.
Z namenom, da bi se odzvali na potrebe slovenskih podjetij, zagotavljamo:
- izobraževalni program – Digitalna realnost za izvoznike
- finančne spodbude
- informacije o gibanju spletne prodaje in najpomembnejših spletnih ponudnikih v 52-tih državah