Italijanski turizem je trdno na poti okrevanja

četrtek, 04. avgust 2022

Italijanski turizem bo v obdobju 2022-2026 znatno presegel ravni pred pandemijo


Italijanski turizem ponovno raste in analitiki Fitch Solutions ocenjujejo, da bo trg v obdobju 2022 - 2026 znatno presegel ravni prihodov pred pandemijo.

Italija je že ena izmed najbolj priljubljenih počitniških destinacij na svetu in skrbi za široko paleto turistične ponudbe, od krajših oddihov v mestnih središčih do luksuznih počitnic na obalnih destinacijah, pri čemer se marketinška prizadevanja vedno bolj osredotočajo na ozaveščanje o manj znanih delih države. Široka mreža domačih in čezmejnih prometnih povezav bo v prihodnjih letih podpirala širitev trga, medtem ko hotelski sektor prav tako privablja stalne naložbe.

Analitiki Fitch Solutions napovedujejo, da se bodo prihodi tujih turistov leta 2022 povečali za 83,3 % in dosegli 74,9 mio, s čimer bo Italija postala ena vodilnih počitniških destinacij v Zahodni Evropi. V letu 2026 naj bi se število prihodov mednarodnih turistov povečalo na 130,3 mio, kar je precej nad ravnmi pred pandemijo ( 96,1 mio leta 2019).

Italijanska turistična industrija je v letu 2019 ustvarila skoraj 44,5 mlrd EUR prihodkov. Zaradi močnega zmanjšanje števila obiskovalcev v letu 2020, so se prihodki zmanjšali za -63,4 % na 16,3 mlrd EUR, nato pa so se v letu 2021 povečali za približno 13 % na 18,4 mlrd EUR. Analitiki Fitch Solutions napovedujejo, da bodo prihodki v letu 2022 narasli za skoraj 105 % na skupno 37,7 mlrd EUR, v letu 2026 pa naj bi prihodki dosegli 62,7 mlrd EUR.
 

Ključni trgi

  • Največ turistov bo letos v Italijo prišlo iz Evrope, po ocenah 49,6 mio, kar je skoraj dvakrat več kot leta 2021 in predstavlja več kot 66 % vseh prihodov. ?Francija in Nemčija sta največja evropska trga. Leta 2022 naj bi Italijo obiskalo 10 mio francoskih in 9,2 mio nemških turistov. Na 3. mestu je Švica z 8,7 mio v letu 2022.
  • Amerika bo 2. največji regionalni trg z napovedanimi 3 mio prihodov leta 2022, v primerjavi z manj kot 1 mio leta 2021.
  • Prihodi iz Azije bodo leta 2022 ostali pod 1 mio, saj glavni trgi, kot sta celinska Kitajska in Japonska, še naprej uvajajo stroge omejitve mednarodnih potovanj.
 

Italijanski hotelski in nastanitveni sektor je eden najbolj razvitih v Evropi


Italija je dom številnih mednarodnih hotelskih skupin, ki ponujajo priljubljene blagovne znamke za vse proračunske ravni. Poleg velikega zasebnega najemniškega trga v Italiji deluje tudi precejšnje število domačih hotelskih verig.

V mnogih najboljših destinacijah v mestih in na obali, je hotelski trg precej nasičen in ima visoko raven konkurence, kar nekoliko omejuje možnosti za nove konkurente. Vendar je na manj znanih območjih Italije, ki si prizadevajo pritegniti več turistov in vlagateljev, še veliko prostora za rast.

Julija 2022 sta italijansko ministrstvo za turizem in Nacionalni svet za turizem začela novo trženjsko kampanjo pod oznako 'Viaggio Italiano' (italijansko potovanje), katere cilj je izpostaviti manj znane italijanske zanimivosti zunaj vrhunskih destinacij.

Leta 2021 je bilo v Italiji zaprtih več kot 500 hotelov, kar odraža globok vpliv pandemije Covid-19. Večina teh hotelov so bili manjši hoteli v zasebni lasti, medtem ko so hotelske verige lažje obvladovale težavne razmere med pandemijo.
 

Italijanska turistična industrija ostaja privlačna za tuje vlagatelje


Kljub zrelosti trga in začasnemu upadu povpraševanja zaradi pandemije, ostaja italijanska turistična industrija privlačna možnost za vlagatelje.

Še posebej so zanimivi segmenti srednjega in luksuznega razreda, saj vse več verig vstopa in se širi na trg. Raste tudi sektor butičnih hotelov, saj potrošniki iščejo bolj edinstvene nepremičnine, ki niso povezane z globalnimi blagovnimi znamkami. V Italiji se razvija skoraj 100 hotelov, ki naj bi bili odprti v naslednjih nekaj letih, vključno s hoteli vodilnih svetovnih verig, kot je Accor. Več kot polovica teh hotelov ima štiri zvezdice, preostali pa so luksuzni hoteli.

Italija še naprej privablja zanimanje vlagatelje in analitiki napovedujejo, do bo do konca leta 2026 v Italiji delovalo več kot 33.000 hotelov ( v letu 2022 jih je nekaj več kot 32.000).



 

Viri: Factiva, Fitch Solutions
 

Preberite še:


Globalni trendi na področju turizma
Vpliv rusko-ukrajinske vojne na turistični sektor
Priložnosti na italijanskem trgu


Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo: