Slovenska podjetja so se uspešno predstavila italijanskim trgovcem

5. oktober 2018

Javna agencija SPIRIT Slovenija tudi v letošnjem letu nadaljuje z organizacijo edinstvenih poslovnih dogodkov, na katerih se predstavnikom tujih podjetij iz različnih sektorjev, ki širijo svojo mrežo dobaviteljev, predstavljajo slovenska podjetja. Pred kratkim je tako v Ljubljani organizirala »Dan slovenskih dobaviteljev,« na katerem so se slovenska podjetja iz živilsko predelovalne industrije predstavila predstavnikom italijanskih trgovskih verig in manjših trgovin ob meji.

Že junija je agencija za zainteresirana slovenska podjetja pripravila izobraževalni seminar na temo prodaje živilskih izdelkov na italijanskem trgu. Na dogodku so predstavniki svetovalnega podjetja IDEA3 udeležencem podali konkretne informacije o italijanskem trgu s poudarkom na marketingu in predstavitvi izdelkov ter informacije o pomenu vidnosti na prodajnih mestih ter cenikih. Seznanili so jih tudi z glavnimi kriteriji za vstop v večje trgovske verige v pokrajinah Furlanija Julijska krajina, Veneto in Trentino Alto Adige, pa tudi v manjše, butične trgovine ob meji.

Predstavili so jim tudi italijanske normative ter označevanje in tehnične listine, ki so ključnega pomena za vstop na italijansko tržišče
Slovenska podjetja, ki jih zanima sodelovanje in vstop v dobaviteljsko mrežo italijanskih trgovskih verig in manjših trgovin o b meji, so imela možnost svoj interes izraziti do junija letos. Agencija je prejete prijave posredovala odgovornim predstavnikom trgovskih verig in trgovcev, ki so izbrali slovenska podjetja, ki bi bila potencialno zanimiva kot dobavitelji in s katerimi se želijo srečati v okviru tako imenovanega Dneva dobaviteljev.

Na dogodku, ki je potekal prejšnji teden, je sodelovalo 20 slovenskih podjetij iz živilsko predelovalne industrije, ki so potencialnim poslovnim partnerjem - italijanskim trgovcem Coop Alleanza 3.0, Gruppo BOSCO, Vega scarl, Azienda Pezzetta Srl, Azienda Turval predstavili izdelke, ki jih želijo prodajati na 62 milijonskem italijanskem trgu. Udeležena slovenska podjetja so večinoma izrazila zadovoljstvo s predstavitvami in individualnimi pogovori, saj je italijanska stran izkazala precejšen interes za sklenitev poslovnega sodelovanja.

Javna agencija SPIRIT Slovenija je dogodek organizirala skupaj z Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo ter Slovenskim deželnim gospodarskim združenje (SDGZ) v sodelovanju s podjetjem IDEA3 in Ministrstvom za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano.

SPIRIT Slovenija je v zadnjih nekaj letih uspešno izpeljala vrsto predstavitev slovenske avtomobilske in živilsko predelovalne industrije. Namen teh predstavitev je poleg večje gospodarske prepoznavnosti Slovenije pomagati pri povečanju prepoznavnosti slovenskih podjetij in njihovih izdelkov ter jim s tem olajšati vstop na tuje trge.