Casinojeva strategija za ponovni zagon
Majhne trgovine, nove storitve, ciljno usmerjena gostinska ponudba ...

Družba Casino si je zastavila cilj, da bo do leta 2026 dosegla dobiček. Da bi to dosegella uvaja načrt „Renouveau 2028“, v okviru katerega načrtuje nadaljnje zapiranje trgovin, v naslednjih štirih letih pa tudi odprtje več sto trgovin. Skupina se je krčila pod 5 milijardami evrov dolga, prodala je več kot 460 hipermarketov in supermarketov, zdaj pa spreminja svojo strategijo.
Družba Casino ne želi več hipermarketov, temveč se raje osredotoča na priročne trgovine z veliko manjšimi prostori: od 100 m2 naprej, v primerjavi s trgovinami družbe Géant-Casino, ki imajo do 15.000 m2. S temi novimi trgovinami, ki se nahajajo tako v mestnih središčih kot na podeželju, bo 42 milijonov ljudi v Franciji v 10 minutah doseglo eno od blagovnih znamk skupine (Vival, Spar, Franprix, Monoprix ali Naturalia).
Skupina pa še vedno vidi prostor za širitev v 21.000 francoskih vaseh, v katerih ni bilo nobenih trgovin.
Vir: www.francetvinfo.fr
Pripravila:
Mojca Rehar
Slovensko-francoski poslovni klub
e-naslov: mojca.rehar@bizklub.fr