Decathlon - francosko podjetje osvaja Indijo

torek, 05. november 2024


Francoska športna znamka Decathlon v Indiji zaposluje 5.700 ljudi in je cenjena zaradi nizkih cen. Leta 2023 je njena lokalna prodaja poskočila za 37 %, v naslednjih petih letih pa namerava vložiti 100 milijonov evrov v širitev, tako na spletu kot v srednje velikih mestih.

Po podatkih družbe za tržne raziskave Euromonitor je trg športnih oblačil v Indiji ocenjen na 8 do 9 milijard dolarjev oziroma 7,2 do 8,2 milijarde evrov, trg športnih izdelkov pa na 2 do 3 milijarde dolarjev. Večina ocen kaže na 12- do 15-odstotno letno rast.

Močna in trajnostna rast, ogromna množica potrošnikov, od tega 100 milijonov z veliko kupno močjo. Najbolj naseljena država na svetu vse bolj privlači francoske podjetnike, velike in male. Vendar je trg še vedno težko dostopen, saj ga zaklepajo monopoli.

Vir: www.lemonde.fr


Pripravila: 

Mojca Rehar
Slovensko-francoski poslovni klub
e-naslov: mojca.rehar@bizklub.fr


 

Preberite tudi:

Storitve slovenskih poslovnih klubov v tujini