Dogodek na temo inovativnega marketinga, Pariz, 19. november 2024

Agencija STRADA Marketing v spremstvu medijev ActionCo in eMarketing vabi na dopoldansko razpravo o trendih in inovacijah, ki spreminjajo dogodke blagovnih znamk in na novo opredeljujejo pričakovanja potrošnikov prihodnosti.
Predvidevanje, strategija blagovnih znamk, fitgital, vpliv, umetna inteligenca, trajnost, vrednote in čustveni vzvodi ... Udeleženci bodo izvedeli, kako predvideti in na novo zasnovati izkušnje na dogodkih, da bi v prihodnosti bolje očarali in pritegnili svoje občinstvo.
Na tem dopoldanskem dogodku se bo mogoče udeležiti treh edinstvenih seans s pričevanji strokovnjakov iz vodilnih blagovnih znamk, ki jih bo vodil Clément Fages, novinar in voditelj eMarketinga.
Program:
09:00 - 09:30 Dobrodošlica in zajtrk
09:30 - 10:00 Dogodek št. 1 - Raziskovanje najnovejših tehnoloških in družbenih trendov
10:00 - 10:30 Dogodek št. 2 - Ko ustvarjalci vsebin in blagovne znamke na novo opredelijo fitgitalno izkušnjo
10:45 - 11:15 Dogodek št. 3 - Ustvarjanje pristnih izkušenj: relacijska vrednost kot ključ do zvestobe in vključenosti
11:15 - 13:00 Mreženje in koktajl kosilo
Povezava: editialis.lpages.co/strada_nov-2024/
Pripravila:
Mojca Rehar
Slovensko-francoski poslovni klub
e-naslov: mojca.rehar@bizklub.fr