Dogodek na temo inovativnega marketinga, Pariz, 19. november 2024

petek, 15. november 2024


STRADA Marketing v epicentru inovacij v kampusu Station F v Parizu 19. novembra 2024 organizira dogodek na temo inovativnega marketinga.

Agencija STRADA Marketing v spremstvu medijev ActionCo in eMarketing vabi na dopoldansko razpravo o trendih in inovacijah, ki spreminjajo dogodke blagovnih znamk in na novo opredeljujejo pričakovanja potrošnikov prihodnosti.

Predvidevanje, strategija blagovnih znamk, fitgital, vpliv, umetna inteligenca, trajnost, vrednote in čustveni vzvodi ... Udeleženci bodo izvedeli, kako predvideti in na novo zasnovati izkušnje na dogodkih, da bi v prihodnosti bolje očarali in pritegnili svoje občinstvo.

Na tem dopoldanskem dogodku se bo mogoče udeležiti treh edinstvenih seans s pričevanji strokovnjakov iz vodilnih blagovnih znamk, ki jih bo vodil Clément Fages, novinar in voditelj eMarketinga.

Program:

09:00 - 09:30  Dobrodošlica in zajtrk

09:30 - 10:00  Dogodek št. 1 - Raziskovanje najnovejših tehnoloških in družbenih trendov

10:00 - 10:30  Dogodek št. 2 - Ko ustvarjalci vsebin in blagovne znamke na novo opredelijo fitgitalno izkušnjo

10:45 - 11:15  Dogodek št. 3 - Ustvarjanje pristnih izkušenj: relacijska vrednost kot ključ do zvestobe in vključenosti

11:15 - 13:00  Mreženje in koktajl kosilo

Povezava: editialis.lpages.co/strada_nov-2024/


Pripravila: 

Mojca Rehar
Slovensko-francoski poslovni klub
e-naslov: mojca.rehar@bizklub.fr


 

Preberite tudi:

Storitve slovenskih poslovnih klubov v tujini