Družba Lenovo je imela v Q3 2018 največji globalni tržni delež v prodaji osebnih računalnikov

17. oktober 2018

Kitajska družba za potrošno elektroniko Lenovo Group je bila konec septembra 2018 največji globalni prodajalec osebnih računalnikov in je tako prevzela vodilno vlogo ameriški družbi Hewlett-Packard.

Konec septembra 2018 je globalni tržni delež družbe Lenovo, ki ima sedež v Pekingu na Kitajskem, znašal 23,6 %. Na drugem mestu je ameriška družba Hewlett-Packard, ki je imela konec Q3 2018 22,8 % tržni delež, tretje mesto pa je zasedla družba Dell s 17 % tržnim deležem. Na četrtem mestu je družba Acer s 7,2 %, na petem mestu pa družba Apple s 7,1 % tržnim deležem. Družba Lenovo je nekoč že bila največji globalni prodajalec in sicer v zadnjem četrtletju leta 2016.

V zadnjem času je družba Lenovo imela nekoliko bolj konzervativno poslovno politiko. Odpovedala je številna naročila majhnih vrednosti, zlasti tista v Severni Ameriki. Prenehali so proizvajati računalnike, zasnovane za operacijski sistem Chrome OS, kar je zmanjšalo naročila za skoraj 1 mio EUR. Drug razlog za uspeh družbe Lenovo je vse večja priljubljenost računalnikov njene nove blagovne znamke Fujitsu, saj je družba lani kupila večinski delež v japonski računalniški enoti Fujitsu. Vendar pa je donosnost Fujitsu računalnikov nižja od tistih z blagovno znamko Lenovo. Družba Lenovo je leta 2005 kupila tudi IBM-ov segment osebnih računalnikov, šest let kasneje pa še nemški Medion in japonski NEC.

V prvem četrtletju 2018 so se prihodki od prodaje računalnikov družbe Lenovo povečali za 9,5 %, prihodki od igralnih postaj so narasli za 39 %, prihodki od vizualne opreme za 14 % in prihodki od drugih izdelkov za 35 %. Komercialni računalniki predstavljajo 63 % celotne prodaje družbe. Prodaja malim podjetjem je v prvem četrtletju 2018 zrasla za 27 %, prodaja srednje velikim podjetjem pa za 40 %.

Vir: Yicai Global Co., Ltd

Več informacij o globalnih trendih na področju IKT