Družba Lenovo je imela v Q3 2018 največji globalni tržni delež v prodaji osebnih računalnikov
Kitajska družba za potrošno elektroniko Lenovo Group je bila konec septembra 2018 največji globalni prodajalec osebnih računalnikov in je tako prevzela vodilno vlogo ameriški družbi Hewlett-Packard.
Konec septembra 2018 je globalni tržni delež družbe Lenovo, ki ima sedež v Pekingu na Kitajskem, znašal 23,6 %. Na drugem mestu je ameriška družba Hewlett-Packard, ki je imela konec Q3 2018 22,8 % tržni delež, tretje mesto pa je zasedla družba Dell s 17 % tržnim deležem. Na četrtem mestu je družba Acer s 7,2 %, na petem mestu pa družba Apple s 7,1 % tržnim deležem. Družba Lenovo je nekoč že bila največji globalni prodajalec in sicer v zadnjem četrtletju leta 2016.
V zadnjem času je družba Lenovo imela nekoliko bolj konzervativno poslovno politiko. Odpovedala je številna naročila majhnih vrednosti, zlasti tista v Severni Ameriki. Prenehali so proizvajati računalnike, zasnovane za operacijski sistem Chrome OS, kar je zmanjšalo naročila za skoraj 1 mio EUR. Drug razlog za uspeh družbe Lenovo je vse večja priljubljenost računalnikov njene nove blagovne znamke Fujitsu, saj je družba lani kupila večinski delež v japonski računalniški enoti Fujitsu. Vendar pa je donosnost Fujitsu računalnikov nižja od tistih z blagovno znamko Lenovo. Družba Lenovo je leta 2005 kupila tudi IBM-ov segment osebnih računalnikov, šest let kasneje pa še nemški Medion in japonski NEC.
V prvem četrtletju 2018 so se prihodki od prodaje računalnikov družbe Lenovo povečali za 9,5 %, prihodki od igralnih postaj so narasli za 39 %, prihodki od vizualne opreme za 14 % in prihodki od drugih izdelkov za 35 %. Komercialni računalniki predstavljajo 63 % celotne prodaje družbe. Prodaja malim podjetjem je v prvem četrtletju 2018 zrasla za 27 %, prodaja srednje velikim podjetjem pa za 40 %.
Vir: Yicai Global Co., Ltd
Več informacij o globalnih trendih na področju IKT