HOMI, paviljoni Rho Fiera Milano, 27. – 30. januar 2022

petek, 10. december 2021

HOMI (Rho Fiera Milano) je salon življenjskih stilov, ki je namenjen opremi za dom in za dejavnost sprejemanja gostov kot npr. dopolnitvam za pohištvo (mize, stoli, konzole, pisalniki), dodatkom, dekoracijam, pogrinjkom, tekstilu, esencam in parfumom itd. Sektor notranje opreme v Evropi obsega približno 27,5 mrd EUR, pri tem trg Italije zavzema okrog 2,65 mrd EUR. 
 
V zadnji ediciji HOMI (2021) je sodelovalo 600 razstavljavcev iz 23 držav. Med 55.000 profesionalnimi obiskovalci iz 100 držav (Nemčija, Francija, ZDA, Rusija, Kitajska, Japonska, Romunija, Hrvaška) jih je bilo največ iz Italije (93 %).
 
HOMI omogoča svojim strankam, da ves čas predstavljajo svoje proizvode in storitve preko platforme #HOMICommunity.
 
Fizični obisk sejma je omogočen v  8 sekcijah: 
  • praznovanja in prazniki
  • razmišljaj lokalno
  • promocija (kampanje za lojalnost)
  • sektor dom, sprejemanje gostov - hospitality (hoteli, B&B, bar, bistro, rezidence)
  • prodajni centri zelen dom (green home) – notranja dekoracija, pohištvo, darila 
  • notranji oblikovalci (arhitekti, oblikovalci)
  • HOMI Next (MSP in inovativna start-up podjetja)
  • mali gospodinjski aparati.
 
HOMI lahko predstavlja eno od možnosti za vstop na italijanski trg. Ker omogoča tudi obisk tujih buyerjev, pa lahko omogoča slovenskim podjetjem tudi vstopno okno na mednarodne trge
 
HOMI je namenjen podjetjem, ki kot končne cilje vidijo trgovine in trgovske verige, specializirane trgovine za dom in darila, trgovine in trgovske verige za zunanjo opremo (outdoor), vrtne centre, department store (npr. Coin, Rinascente, Upim, Jacadi itd.), GDO (velike trgovske verige), e-trgovino, contract, dom in hospitality, notranje oblikovalce in arhitekte, grosiste in uvoznike/uvoznike.
 
Kontakt in več informacij:
 
Chiara Pini
Sales – Bu Lifestyle 
Direzione Exhibitions Lifestyle / Lifestyle Exhibitions Department
Fiera Milano S.p.A. 
M: +39 335 8124395
E: chiara.pini@fieramilano.it