Kako se pripraviti na obisk sejmov na Kitajskem

sreda, 30. marec 2016
Sodelovanje na sejmu je učinkovit način za raziskovanje novega mednarodnega trga. Podjetju pomaga bolje razumeti trg, povečati prepoznavnost blagovne znamke, najti nove stranke ali potencialne partnerje. Vendar pa je za uspešen nastop na sejmu potreben podroben načrt in skrbna priprava.

Nekaj nasvetov o tem, kako izbrati najustreznejši sejem in kako se pravilno pripraviti na nastop na njem, je na voljo v prispevku Preparing for Trade Fairs in China: Before, During and After Event Tips in v poročilu Guide to Trade Fairs in China.

Podrobnosti o posameznih sejmih lahko podjetja najdejo v bazi sejmov in razstav EU SME Centra.

V poročilu Ways to Enter the Chinese Market so predstavljene prednosti in slabosti glavnih načinov za vstop na kitajski trg.

Več Informacij:
EU SME Centre China
T: +86 10 85275300
E: info@eusmecentre.org.cn