Katera letala bo Rusija uporabljala namesto Boeinga in Airbusa?

torek, 28. junij 2022

Ruske letalske družbe se soočajo z največjo krizo v novejšem času in iščejo vse mogoče načine za zamenjavo letal evropske in ameriške izdelave.

V Rusiji je danes okoli 1.300 potniških letal različnih velikosti (za kratke, srednje in dolge linije), od česar jih 824 pripada podjetjema Airbus in Boeing.
 

Kako se bo Rusija s svojimi prevozniki izvlekla iz te situacije in katera letala bo uporabljala od zdaj naprej?

Po besedah strokovnjakov obstaja en kratkoročen izhod iz novonastale situacije, in sicer, da se poleti z letali Boeing in Airbus nadaljujejo znotraj Rusije, istočasno pa bi se začel proces oživljanja domače proizvodnje letal.

Rusija se bo skušala izvleči iz situacije tako, da bo po hitrem postopku zagnala proizvodnjo domačih letal.

Regionalne linije (do 3.000 kilometrov) bodo pokrivala ruska letala SSJ-100.

Jurij Sljusar, šef korporacije OAK, je pred aktualnimi dogodki ocenjeval, da se bo leta 2025 proizvajalo do 36 letal MS-21 letno, nato pa bi se proizvodnja povečala na 72 letal. A spričo novih okoliščin bi proizvodnja lahko stekla hitreje in v večjem obsegu.

Rusija je zmožna obnoviti proizvodnjo sovjetskih letal srednjega doleta Tu-204 in Tu-214. Ta letala so uporabljala motorje PS-90A, ki so že zmeraj v uporabi.

Vir: tass.ru/ekonomika/14320621

Pripravil:
"RSB CLUB MSK" D.O.O.

 

Preberite tudi:

Globalno povpraševanje po letalskih prevozih strmo raste