Letošnji trendi na področju e-trgovine v Kanadi

petek, 05. november 2021

Pošta Kanade redno izvaja raziskave med svojimi strankami, ki nakazujejo trende poslovanja in nakupovalnih ter delovnih navad v Kanadi. Na podlagi vprašalnika, ki je bil poslan uporabnikom poštnih storitev, so v letošnjem letu zaznali naslednje trende:

1. Kupci poslušajo druge kupce
Uporabniško ustvarjeno vsebino ustvarjajo potrošniki in ne podjetja, zaradi česar je ta zelo učinkovita. Potrošniki so pozorni na tovrstno vsebino, pa naj bo ta v obliki ocen izdelkov in storitev, komentarjev na družbenih omrežjih, videoposnetkov in ostalega.
32 odstotkov spletnih nakupovalcev kot razlog za nakup pri določenem spletnem trgovcu navaja ocene in druge z dotičnim spletnim trgovcem povezane vsebine, ki jih ustvarijo uporabniki.
Vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki lahko pove veliko o vaši blagovni znamki, pomaga spodbuditi sodelovanje potrošnikov, vzpostaviti verodostojnost in ustvariti promet.

2. Ponudba ekskluzivnih izdelkov je močan motivator
Eden najboljših načinov za razlikovanje vaše blagovne znamke je ponudba edinstvene palete izdelkov, saj so izdelki, ki jih ne najdemo pri drugih ponudnikih bolj privlačni kot ponujanje širokega generičnega izbora izdelkov.
42 odstotkov spletnih nakupovalcev kot razlog za obisk določenega trgovca navaja prodajo stvari, ki jih je težko najti drugje.

3. Zeleno razmišljanje nagovarja potrošnike
Trajnost in drugi aspekti družbene odgovornosti podjetij postajajo za kanadske potrošnike eden od najpomembnejših elementov.
46 odstotkov potrošnikov bo na primer pogosteje nakupovalo pri trgovcih na drobno, ki sprejemajo ukrepe za zmanjšanje ogljičnega odtisa.
Potrošniki se bolj kot kdaj koli prej zavedajo, da lahko njihove nakupne odločitve pozitivno in pomembno vplivajo na svet. Predvsem mlajši potrošniki aktivno iščejo blagovne znamke, ki odsevajo njihove osebne vrednote. Razmislite o načinih, na katere lahko vzpostavite in sporočite jasno sporočilo družbene odgovornosti podjetja. To lahko na primer vključuje zmanjšanje embalaže, ki jo uporabljate med pošiljanjem, ali izbiro materialov iz trajnostnega izvora.

4. Dom je tam, kjer je vaša stranka
Pandemija je mnoge tržnike pustila, da iščejo rešitve za številne nove komunikacijske izzive. Eden od izzivov je kako doseči in pritegniti domače potrošnike, ki trpijo zaradi digitalne izgorelosti. Neposredna pošta lahko pomaga, da vaše izstopa iz vse bolj natrpanega spletnega okolja.
Več kot polovica Kanadčanov pravi, da bodo v naslednjih 6-8 mesecih odprli in prebrali oglase, ki jih prejmejo po pošti. 60 odstotkov Kanadčanov rado prejema kupone v svoj poštni nabiralnik.

5. Zmanjšajte skrb kupcev za varnost pošiljke
Ob povečanem obsegu spletnega kupovanja potrošnike večkrat skrbi za varnost naročenih paketov. 
73 odstotkov jih bo pogosteje nakupovalo pri trgovcih na drobno, ki zagotavljajo, da so njihovi paketi varni, ko jih ni doma – v Kanadi je namreč navada, da se paket za naročnika dostavi pred vhodna vrata.
Spletni trgovci morajo tako poiskati kar se da varne načine dostave, kot so dostava v paketne omarice, P.O. škatle, naročniške škatle, itd.

6. Zvestoba gre v obe smeri
Programi zvestobe za stranke pomagajo ustvariti redne prihodke, poleg tega pa se lahko vaše najbolj cenjene stranke počutijo posebne. 
17 odstotkov spletnih nakupovalcev navaja dober program zvestobe kot razlog za obisk določenega spletnega trgovca.

7. E-trgovina je tu, da ostane
V zadnjem se za spletno nakupovanje odloča več Kanadčanov kot kdaj koli prej, pri čemer so po starostnih kohortah vodili milenijci in generacija-Z. Čeprav je smiselno domnevati, da se bodo nekateri potrošniki vrnili k svojim nakupovalnim navadam kot pred pandemijo COVID-19, se ne bodo vsi. Ključnega pomena bo najti pravo ravnovesje med spletnim in fizičnim svetom.
93 odstotkov Kanadčanov namerava po koncu pandemije nadaljevati s spletnimi nakupi v enakem ali večjem obsegu.
48 odstotkov jih poroča, da so od začetka pandemije kupili več izdelkov na spletu, 30 odstotkov pa jih je poročalo, da se izogibajo nakupovanju v klasičnih trgovinah.

8. Brezplačna dostava je pričakovana
Danes večina kanadskih potrošnikov ne išče več brezplačne dostave, ampak jo pričakujejo kot del celotne ponudbe.
84 odstotkov jih bo pogosteje nakupovalo pri prodajalcu, ki zagotavlja brezplačno dostavo.

9. Reklamacije so več kot samo proces – to je strategija
Z rastjo spletnega nakupovanja se veča tudi število reklamacij. Namesto da bi na reklamacije gledali kot na težave, razmislite o priložnosti, da svoje podjetje še bolj ločite od množice.
76 odstotkov jih bo pogosteje nakupovalo pri trgovcih, ki zagotavljajo brezplačna vračila.
Vaša strategija vračil mora torej težiti k optimalnemu udobju. Naj bo vaša politika vračila jasna in vnaprej predstavljena na vseh ključnih komunikacijskih kanalih – od tiskanih oglasov do spletnega mesta. In če lahko, ponudite potrošnikom brezplačno pošiljanje ob vračilu – to je stvar, ki jo sicer že počnejo konkurenčni ponudniki.

10. Vaše stranke vas lahko vodijo
Zaradi nepričakovanih sprememb in negotovosti v zadnjem letu je bilo težko načrtovati prihodnost. Enostavnih kratkoročnih odgovorov ni. Najboljše, kar lahko storimo, je, da nenehno poslušamo naše stranke in spremljamo, kako se njihove potrebe spreminjajo. Tako lahko hitro sledimo spremembam v njihovih potrebah in navadah. 

Sporazum CETA omogoča evropskim E-trgovcem olajšan dostop do kanadskega trga, ter zanimivo in potencialno lukrativno poslovno priložnost na tem področju.

Vir: www.canadapost-postescanada.ca 

Uredil: Simon Pribac
 
Za svetovanje in pomoč pri vzpostavitvi podjetja in poslovanju s Kanado se lahko obrnete na predstavnike Kanadsko slovenske gospodarske zbornice:

Sonya Rosenwirth, izvršna direktorica, e-mail: sonya@canslo.com telefon: 001 905 847 8566
Simon Pribac, predstavnik CSCC v Sloveniji, e-mail: simon.pribac@gmail.com telefon: 064 187 110.