Mastercard z Microsoftom uvaja novo plačilno platformo Mastercard Track, namenjeno B2B strankam

sreda, 26. september 2018

Mastercard in Microsoft združujeta svoja B2B omrežja, dobavitelje in kupce s skupno plačilno platformo, ki je namenjena avtomatizaciji svetovne trgovine za poslovne stranke. Platforma se imenuje Mastercard Track, njen glavni cilj pa je zmanjšanje neučinkovitosti globalnih poslovnih transakcij, od katerih jih je skoraj polovica še vedno na papirju. Mastercard si prizadeva odpraviti tri glavne pomanjkljivosti globalnih plačil in uvesti enostavnejše plačevanje, učinkovitejše upravljanje s tveganji ter večjo preglednost plačil. Gre za izziv poslovanja v 192 državah po svetu, ki zahteva zakonodajno skladnost z vsemi temi državami.

Platforma je nadaljevanje nekaterih projektov, ki jih je Mastercard že naredil v B2B segmentu, kot je nakup plačilnega bančnega sistema družbe Vocalink maja lani in uvedba digitalnega plačilnega sistema za majhna in srednje velika podjetja, skupaj s podjetjem AvidX, junija lani.

Pri avtomatizaciji B2B plačil se Mastercard sooča z agresivno konkurenco podjetja Visa. V lanskem letu je Visa ponudila prvo storitev B2B plačil, ki strankam omogoča učinkovitejše upravljanje poslovnih transakcij. Visa sodeluje tudi s ponudnikom plačilnega prometa NovoPayment, osredotočenim na Latinsko Ameriko, da bi skupaj razvila spletne B2B in B2C aplikacije za banke v regiji. Visa je postala tudi investitor v podjetje Behalf, v komercialno plačilno platformo, ki ima sedež v New Yorku in Tel Avivu. Ta paleta partnerstev dokazuje različne možnosti za izboljšanje B2B plačil.

Platforma podjetja Microsoft prihaja na trg ravno v času, ko se globalno trgovanje širi in vse bolj fragmentira. Potrošniški trg se razvija in hitro napreduje. Podjetja vedno več poslujejo v e-obliki in se počasi oddaljujejo od počasnih procesov izdajanja računov. Mastercard napoveduje, da bo nova platforma precej skrajšala čas določenih B2B funkcij. Po besedah direktorja strateškega razvoja podjetja Mastercard, Michael Fromana, podjetje trenutno potrebuje približno 16 dni, da se vključi v svetovno dobavno verigo. V Mastercardu ocenjujejo, da bo njihova nova platforma pri plačilnih transakcijah znižala 60 % stroškov in 40 % porabljenega časa.

Vir: American Banker
 
Več informacij o globalnih trendih na področju IKT